belle shell kullananlar bakabilir mi acaba

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
belle shell kullananlar bakabilir mi acaba
arkadaşlar programı açtıktan snra menü t7uşuna basınca belle shell menü degl normal menü geliyo bunu nasl çozerm acaba lütfen yardım ediin
 
bu sorun bende de var. Daha bunu çözemedim. Yardımcı olunursa sevinirim
 
sağdan veya soldan seçeneklere tıkla unuttm ust uste uç cizgi olana tıkla tuş kontrolünu aktifleştir de tamam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...