belle refresh hackle ilgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fener331

Üye
    Konu Sahibi
belle refresh hackle ilgili
merhabalar benim tel c6-01. Belle refresh hack yapmıştım. Telefonun üst kısmı açıldı garantisi bitmeden bi gösteriyim diyorum ama biliyorsunuz ki hileli telefon garanti dışı kalıyo. O yüzden hard format attım ama widget yüklemiştim. X plore ile format sonrası z:/ resource/apps klasörüne baktım avkon.mif ...clock diye dosyalar var silmeye kalktm silinmedi bunlardan nasıl kurtulabilirim yardım edin lütfen
 

asigsasi

Üye
z deki dosyalar orjinal dir silemezsin korkacak birşey yok gönder garantiye sorun olmaz
 
​çok sorun ediyorsan nokia suite ile orjinal yazılım yükle öyle ver garantiye
 

fener331

Üye
    Konu Sahibi
​çok sorun ediyorsan nokia suite ile orjinal yazılım yükle öyle ver garantiye

sağolun, inşallah bi sorun olmaz , ama onlardan hard format atmalarını ve yazılımı tekrar yüklemelerini, yazılımı kontrol etmelerini ve bi kaç şey daha istiycem. Sizce anlarlarmı hack yapıldğnı, sonuçta widget dosyaları var internete avkon yazsa adam anlar yani

- - - Eklendi - - -

bir de hard format sonrası yüklediğim widget lar neden silinmiyo , kaldıramazmym onları
 

asigsasi

Üye
bilgilerini yedekle sonra c ve e hafızasını biçimlendir ve arkasından soft format at ne var ne yok gider
 

fener331

Üye
    Konu Sahibi
anladım ama biçimlendiricince her şey gitmiş olmazmı. sistem dosyalarına bi şey olur mu yani?

- - - Eklendi - - -

bilgilerini yedekle sonra c ve e hafızasını biçimlendir ve arkasından soft format at ne var ne yok gider

sistem dosyalarında bi sorun olmaz mi yani biçimlendirince yazılımı tekrar yüklemem gerekir mi

- - - Eklendi - - -

bi soru daha c yi nerden nasıl biçimlendırcem
 

Pringles

Üye
en iyisi navifirmplus_1.7 ile orjinal dosyalarını indir ve flas at gitsin
 

asigsasi

Üye
hiçbir sıkıntı olmaz korkma birşey olmaz
 
C yi biçimlendirmenin yolu da format atmaktır
 

Anil-D

Üye
abi aynısı bnada oldu naptım blynmu hafıza kartını cıkardım telefonu orjinal haline yani fabrika ayarlarna duzeldi sizde olurmu blmem birde hafıza kartına pc de bicimlendirip taktım
 

asigsasi

Üye
sen telefonu garantiye üst kısım açıldığı için vermiyecekmisin hard format at ver te flash atmalarını da iste
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...