►►belle müzik çalar mod

    Konu Sahibi
►►belle müzik çalar mod


rofsa atıp paketleyin tamamdır.
iyi kullanımlar..
 
Tepkiler: mylittlecreAtor, alexkara, El~PisToLeRo ve 2 diğerleri

Atacan-

Üye
Sağolasın deniyeceğim.
 

Mert045

Üye
Sağolasın kardeşim.
 
    Konu Sahibi
olacaktır muhtemelen kardeş.
 

Atacan-

Üye
Yazılıma gömdüm çalışmadı kardeş
 

Atacan-

Üye


ben şuan kullanıyorum sorun yok dostum haqangüven de kullanmış sende nasıl olmadı tuhaf


Müzk çalarda şarkı dinlerken çıkıyor değilmi_?
Müzik çaların mif dosyalarından dolayı olabilir icon paketi yüzünden.

 
    Konu Sahibi
Müzk çalarda şarkı dinlerken çıkıyor değilmi_?
Müzik çaların mif dosyalarından dolayı olabilir icon paketi yüzünden.

evet dinlerken ana müzik ekranı.
dediğin gibi muhtemelen ikon paketinden kaynaklı.
 
sorun yok ben denedim olumlu sonuç aldım symbian belle güncellemesinede ekledim