Belle Menü ---> Bakın bakalım beğenecek misiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Menü yü beğendiniz mi?


  • Kullanılan toplam oy
    24
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Belle Menü ---> Bakın bakalım beğenecek misiniz?
Belle Menü beğendiniz mi?
Ev ekranı simgeleri tarzında bir menü.

 
  • Beğen
Tepkiler: 'Sefer, iatis ve yunus_ 123


Burakkk250

Üye
emek vermişsin ellerine sağlık.ama bence belleye klasörleme sistemi yakışmıyor.bana göre zaten belleyi belle yapan o menüyü tutup aşağı kaydırması :) diğer türlü anna gibi oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
TheMadness

TheMadness

Üye
Shell mi?
 
Symbianize

Symbianize

Üye
24 tane ikon nasil sigdi oraya :D
 
ugurlu_

ugurlu_

Üye
aynen shell mi ?
 
aliosman166

aliosman166

Üye
bana lazım böle bişey :D 4x5 olsa bile yeter..
 
umt07

umt07

Üye
haaarikaa :good:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Bence ana ekran olabilir. Alt taraf degistirilmis sadece.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
güzelmiş :spr
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:hmmm
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
emek vermişsin ellerine sağlık.ama bence belleye klasörleme sistemi yakışmıyor.bana göre zaten belleyi belle yapan o menüyü tutup aşağı kaydırması :) diğer türlü anna gibi oluyor

Shell değil. İsteyen kaydırmalı kullanır isteyen klasörllü belle de her ikiside mevcut zaten. bu menünün kaydırmasız olduğunu nerden çıkardın sen benim klasör uygulama dizilişime bakma menü tasarımına bak.
 
awdil

awdil

Üye
Gayet guzel.Paylasirsan nasil yaptigini biz de deneriz. :)
 
hakan_710

hakan_710

Üye
tasarım güzel dostum. eğer menü düzeni ise çok güzel olmuş. Bizi de fazla meraklandirmadan açıklama yapsan mutlu oluruz valla :) seni tanımasam bazı kişiler gibi milleti kandırıyorsun diycem ama sen başkasın ;)

- - - Eklendi - - -

umarım ana ekran değildir şimdi denedim çok benziyo çünkü
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bellenin menüsünde ikonlar niye bu kadar büyük.
 
larten123

larten123

Üye
Vaaay güzelmiş üstad:ok2:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
üzgünüm ama photoshop bu ben sadece tasarım konusunda anket açtım amacım milleti kandırmak değil özür dilerim sadece bu modu yapmaya çalışacağım
 
İncİnat

İncİnat

Üye
homescreen oldugu belli zaten ikonların altındaki yazılardan...
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
sağol levent yapmışsın yine ama c7, n8, 701 veya 603 gibi bir cihazım olsaydı iyi olurdu c6-01 ve 700'de çok ufak olur :)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
üzgünüm ama photoshop bu ben sadece tasarım konusunda anket açtım amacım milleti kandırmak değil özür dilerim sadece bu modu yapmaya çalışacağım

Biz meego style yaparken bunu düşündük menüyü iptal edip bunu koyalım diye :D
 
  • Beğen
Tepkiler: yunus_ 123
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
shellin menü uid i alıp menü tuşuna atamak yeterli olur emin değilim yani ultra shell in sadece menüsü kullanılacak ama oda 4*5 olması kötü shell in kodlamasi dışarda ama 4*6 olur mu bilmiyorum uğraşıyorum bakalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt