emek vermişsin ellerine sağlık.ama bence belleye klasörleme sistemi yakışmıyor.bana göre zaten belleyi belle yapan o menüyü tutup aşağı kaydırmasıdiğer türlü anna gibi oluyor
üzgünüm ama photoshop bu ben sadece tasarım konusunda anket açtım amacım milleti kandırmak değil özür dilerim sadece bu modu yapmaya çalışacağım

