Belle için SMS Sayacı Aranıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ekoks20

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
Belle için SMS Sayacı Aranıyor
Arkadaşlar aylık 2000 sms kotam var ve kaç sms hakkım kaldığını takip etmek için gönderdiğim sms leri sayacak bir programa ihtiyacım var. yaklaşık 5 tl verip MoneyTalk diye bir proğramı indirdim oviden. ancak oda sıfırlamaya izin vermiyor. her ayın 1 inde otomatik sıfırlıyor. bu yüzdende hiçbir işime yaramadı. Desteklerinizi bekliyorum
 


ekoks20

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
belle için sms sayacı bulamadım yardımcı olabilecek var mı acaba
 
ekoks20

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
ilginç kimseden ses yok
 
ekoks20

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
cevap yok mu yahu
 
u_cosar

u_cosar

Üye
şimdiye kadar duymadım ama bilen varsa elbette yorum yapar
 
ekoks20

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
çok büyük eksiklik bence
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
sen de sms paketini ay başları yap,bu da bir fikir
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
sen de sms paketini ay başları yap,bu da bir fikir

Veya mesaj paketinin başladığı gün Gönderilen Mesajlar kutusunu boşalt, gönderdiğin her mesaj oraya kaydediliyor nasıl olsa. Ara ara kontrol ederek orada kaç mesaj varsa 2000'den bu sayıyı düş, kalan mesaj hakkın odur. Bu da bir fikir.
 
  • Beğen
Tepkiler: FastBreaker
ekoks20

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
sms paketimi ay başları yapamıyorum çünkü konuşma internet ve sms tek paketin içinde ve değişiklik yapamıyoruz dedi müşteri hizmetleri. sözleşmeli olduğundan tarifeyide değiştiremiyorum:(((

sayma olayına gelince o çok meşakkatli iş. hem kaç mesaj kaydederki telefon:)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
telefon 701 se şuan 4000 mesajım var
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
bende n8 var bi ara 3000 vardı giden gelen toplam. Sildim tel hafızası 10 mb arttı artık biriktirmiyorum çok fazla
 
ekoks20

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
hadi ya:) bir ay silmesem olur yani:)) peki cihazın hızına bir etkisi oluoyor mu
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
yok kardeşim gayet iyi durumda..
 
ekoks20

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
rica ederim.
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
yok bi sorun olmaz ister 10000 yap
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt