Belle Güncellemesi!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
Belle Güncellemesi!
​Allahını seven biri sölesin nokia ovi suiteden belle güncellemesi yapan varmı hata almadan usb ile bağlantı kesildi hata veriyor yardım...

3. aşamada beklerken şu resim bakın


3. aşamada usb bağlantı kesildi diyor şu resimdede
 

[ENGİN]

Üye
bende de verdı arkadaşım ama yükledı sonuçta sende nasıl bir hata veriyor
 

tarxhn

Üye
yeni güncellemede geldimi ki bende hala microsoft apps gozkuyor.o varsa bosa yukleme zaten işe yaramıyor sirkette calışmıyorsan
 

[ENGİN]

Üye
arkadaş yükleyememiş belleyı henüz onu diyor
 

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
ya kardeş bende 3 . aşamada hata verio telefon kapanıo doğal olarak açılıp yüklemesi lazım açılmıo bağlantı kesilio
 

[ENGİN]

Üye
baglantı koptu dedıgınde ne yapıyorsun onu bilmek lazım arkadaşım ayrica test mod aşamasını geçiyormu
 

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
ben ovi suiteden güncelleme yapıom ilk önce 318 mblik güncellemeyi indirdi sonra yedekleme aşaması tamamladı sonra 3. aşamda telefona yükleme aşaması işte tam orda 15 dk yazıo ekranda telefon kapanıyor hala 15 dk yazıo telefon kapalı olduğu için bi süre sonra usb ile bağlantı kesildi yazıo aslında telefon açılsa böle olmaz hemen ovi suite ile bağlantıya geçer sorunumu anladınmı kardeş

----------Eklendi @ 14:53:33 ---------- Yazıldı @ 14:50:48 ----------

bekle ss koyam
 
phoenix kullan sorun devam ederse bilgisayarını değiştir başka pc de dene. Phoenix kullanmayı bilmem diyosan özel mesaj at bilgisayarına bağlanıp ben halledeyim
 

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeş denedim herşeyi denedim neler yapmadımki yine aynı şekilde phoenix yüklerken tel kapanıo bağlantı kesilio
 
Tepkiler: keys1903

[ENGİN]

Üye
phoenix kullan sorun devam ederse bilgisayarını değiştir başka pc de dene. Phoenix kullanmayı bilmem diyosan özel mesaj at bilgisayarına bağlanıp ben halledeyim

hakan arkadaşı dinle sana yardımcı olacaktır
 

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
inanırmısın onuda denedim hatta bu pc masaüstü o laptop usb kablolarını bile değiştirdim

----------Eklendi @ 15:01:16 ---------- Yazıldı @ 14:59:58 ----------

ss koydum bakabilirsiniz
 

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
tmm kardeş bide senle deneyek team wiever var phoenix falanda var pcde nası bağlantı kuralım msn falan varmı
 
pc ye geçiyorum şimdi msn adresini gönder özel mesaj ile seni ekleyeyim
 

[ENGİN]

Üye
dinle arkadaşım sorun olmaz
 

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
size güveniyorum
 
maxicep posta kutunu kontrol et mesaj attım
 

[ENGİN]

Üye
buraya yazmasan ıyı olur hakan arkadasa pm at msn nı sílebılıyosan sıl pm beklıyor senden
 

mnstrdnc

Üye
nokia software update kullanılabiliyorsa bellede bence onu kullanın oviden çok daha fazla stabil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...