Belle FP1 SS ler..

Sponsorlu Bağlantılar

polluxea♪

polluxea♪

Üye
madness bseyler yapamazmyz bu fp1'e ? port olayı olmazmı dyosun ? :hmmm daily mobile'ı takip edyorm bnde bakalm taylor'da bi hareketlilik var ama dur bakalm :hmmm
 


slant1111

slant1111

Üye
ya gittikçe daha çekici oluyor bu symbian yada bana öyle geliyor görsel olarak .d katlanacaksın arkadaşım.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
madness bseyler yapamazmyz bu fp1'e ? port olayı olmazmı dyosun ? :hmmm daily mobile'ı takip edyorm bnde bakalm taylor'da bi hareketlilik var ama dur bakalm :hmmm

Pro edition v6 çıkacak gibi. Wallpaper arıyor taylor. Bekliyoruz bakalm.


---------- Eklendi @ 21:09:12 ---------- Yazıldı @ 21:08:45 ----------

ya gittikçe daha çekici oluyor bu symbian yada bana öyle geliyor görsel olarak .d katlanacaksın arkadaşım.

Gülü seven dikenine katlanır :oke:


---------- Eklendi @ 21:09:38 ---------- Yazıldı @ 21:09:12 ----------

büyük ihtimal ya fp1 ya carla, polluxea bekliyoruz.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hocam o senin koyduğun sslerdeki kamera arayüzü gelmedi malesef :)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
'' Taylor: New leak! '' Carla geliyor :thumbup:
 
MrExpert

MrExpert

Üye
teşekkürler...
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
pro edition 5 kurdum gecen bayaa saglam yapmss...6 gelcek gbi bncede dur bakalm :) fp1 portlasa cok iyi olur yaa
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Açık uygulamalar daha güzel. Dikey olmuş. Bizde kare şeklinde.
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
ya bunu görünce ağlamak istiyom bizede bizede:ağlarım:
 

ahmet_321

Üye
ya o değilde yani kalleş nokia 603 700 ve 701 aynı 603 ü niye 1.3 ghz yapmamışlar ki çıldırdım şimdi :@ sizce yaparlarmı 603 ü de :(
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
henüz belli değil o durum :)
 
u_cosar

u_cosar

Üye
şuan telefon güncellemeye giriyorum sunucu yanıt vermiyor hatayı alıyorum yoksa c6–01 ede mi güncelleme geliyor sabırsızlandım bir an :D
 


Üst Alt