Kulaklık takmadan Dolby gelmez. Dener misiniz?Evet bende baktım dolby sound ile ilgili hiçbir iz yok.. Ayarlar bölümündede ss te olduğu gibi bir ayar da gözükmüyor malesef.. Seste biraz değişiklik var gibi yinede
Kulaklık takıp deneyebilirsin sonra ayarlar/dolby headphone güzel deneyim vallaEvet bende baktım dolby sound ile ilgili hiçbir iz yok.. Ayarlar bölümündede ss te olduğu gibi bir ayar da gözükmüyor malesef.. Seste biraz değişiklik var gibi yinede
link nerde hacıı !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Denedim ve gördüm teşekkür ederim..Kulaklık takmadan Dolby gelmez. Dener misiniz?

Katılıyorum dostum bayıldımKulaklık takıp deneyebilirsin sonra ayarlar/dolby headphone güzel deneyim valla![]()

link nerde hacıı !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
hıcı sizin bu gosterdginz ne pardonve dolby ses için ne yapmam lazım tel : c7 ???
---------- Eklendi @ 19:18:19 ---------- Yazıldı @ 18:50:32 ----------
arkadasşlar bi cvp verirmisnz lütfen dolby ses için ne yapmam lazım tlfona c7 belle
yani c7 dolby yapma imkanı yok ölemi![]()
Yoruluyormusun tuştan açmaktan
ve herseferinde mesajlara girdiğimde klasörleri gör demektende bıktım usandım artık
