Belle FP1 SS ler..

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
office mobile ben de gitmedi hocam hiç bi uygulama gitti klasörlerim gitti sadece
 

Polymath

Üye
Arkadaşlar Telefonda performans gözle görünür şekilde arttı diyebılırım. Kulaklık sesi bana arttı gibi geldi. Eskisinden daha iyi. Görünüm olarak fark yok denılecek kadar az.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
performans kesinlikle arttı çok stabil oldu telefon
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gitmedi dostum Sen sanırım soft atmamışsın soft 7870 ile atılıyor sen 7370 ile mi attın?? Bu arada yeni rütbem de hayırlı olsun
 

_ardaa

Üye
Gitmedi dostum Sen sanırım soft atmamışsın soft 7870 ile atılıyor sen 7370 ile mi attın?? Bu arada yeni rütbem de hayırlı olsun

Ufak bir düzeltme, ikiside soft format aslında 7870 sadece ayarları siliyor dosyalara dokunmaz 7370 hem ayarları hem dosyaları siler
 
Ufak bir düzeltme, ikiside soft format aslında 7870 sadece ayarları siliyor dosyalara dokunmaz 7370 hem ayarları hem dosyaları siler

peki bu 7370 de kalıntılar da gider mi dosyalar ile birlikte ? birde bir yerde konu açılmıştı hard format sonrası telefon uçtu diye bu 7370 de böyle bir sorun ile karşılaşırmıyız ? şu soruma bir kesin cevap alsam ne güzel olur : )
 
hard formatta mağaza çevrmdışı haritalar ve tüm dosyalar gider.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
karşılaşmassın kardeşim
 

pRime.

Üye
resimler için çok teşekkürler. bir de imkanın varsa kamera arayüzünden ss alabilir misin?
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kamera arayüzü aynı sadece önkameraya geçiş için kısayol gelmiş
 

Sensation

Emekli Yönetici




 
Tepkiler: mekan38, iatis, CanKartaL ve 2 diğerleri

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eline sağlık sağolasın
 
bende güncellemeye başladım beyaz ekranda mavi şerit doluyor .. millet sim kart gitti , türkçe yok vs vs diyor bizimki patlamaz umarım : )
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla ssler orda bende patlamadı
 

Sensation

Emekli Yönetici
Değişen başka bir şey:
 
Tepkiler: iatis
603 e dolb sound gelmedi dediklerinin çoğu gelmedi sadece hafif değişikli arayüz nokia bunu yapma.
 
Kulaklık takıp deneyiniz. Tek eksik sadece 1.3 GHz olmadı başka fark yok.

Abi ses kalitesi biraz artmış olabilir ama müzik çalar ayarlarında dolby sound la ilgili hiçbirşey yok malesef.
Edit: Şuan kurcalıdm biraz geldi