Belle Duası Yapıyoruz!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
APOvBABA

APOvBABA

Üye
    Konu Sahibi
Belle Duası Yapıyoruz!
Arkadaşlar bildiğimiz üzere tüm s^3'lere Belle geldi artık. Fakat C6-01 hala gelmiş değil. Bunun için bir duada bulunalım hayırlısıyla C6-01'e de gelsin. :D
 


MertcaN9

MertcaN9

Üye
bize sızdı gelmedi şurda şubata kalmış kaç ay gerçekten C6-01 kullananları beni yanlış anlamasın ama bu gereksiz bir başlık değil mi şimdi bu başlık altında sadece gereksiz mesajlar atılacak o kadar bu da mesaj kasmaktan başka bir şey değil
 
u_cosar

u_cosar

Üye
amin inşallah gelir
 
Türe

Türe

Üye
Konu cop |-)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bnce değil dua iyidir
 
man20

man20

Üye
Arkadaşlar bildiğimiz üzere tüm s^3'lere Belle geldi artık. Fakat C6-01 hala gelmiş değil. Bunun için bir duada bulunalım hayırlısıyla C6-01'e de gelsin. :D
ya evladım senin belleyi beklemek dışında daha önemli işlerin yokmu mesela ygs gibi şurda 99 gün kaldı hatırlatiyim. bu lafım bitek sana değil herkese :) belle gelince nolcak sanki en fazla 1 hafta eğlenceksiniz mutlu olcaksınız sora sıkılcaksınız o zaman napcaksınız size sorarım?? (Allah'tan başka bir yazılım güncellemesi gelmicek bizim telefonlara yoksa bu sefer onu beklicektiniz)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Bu arada amin.Allah'ın izniyle yarın gelir..
 
duman61

duman61

Üye
inşallah... :D
 
AHMED...

AHMED...

Üye
memleket karışık sizde belle beklersiniz
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Belle ile ilgili konu açmaktan hiç bıkmayacak mısınız?
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut1979, Jerkez38, n000k ve 2 diğerleri
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt