Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Belle Duası Yapıyoruz!
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
APOvBABA
Üye
Konu Sahibi
Belle Duası Yapıyoruz!
Arkadaşlar bildiğimiz üzere tüm s^3'lere Belle geldi artık. Fakat C6-01 hala gelmiş değil. Bunun için bir duada bulunalım hayırlısıyla C6-01'e de gelsin.
MertcaN9
Üye
bize sızdı gelmedi şurda şubata kalmış kaç ay gerçekten C6-01 kullananları beni yanlış anlamasın ama bu gereksiz bir başlık değil mi şimdi bu başlık altında sadece gereksiz mesajlar atılacak o kadar bu da mesaj kasmaktan başka bir şey değil
Arkadaşlar bildiğimiz üzere tüm s^3'lere Belle geldi artık. Fakat C6-01 hala gelmiş değil. Bunun için bir duada bulunalım hayırlısıyla C6-01'e de gelsin.
ya evladım senin belleyi beklemek dışında daha önemli işlerin yokmu mesela ygs gibi şurda 99 gün kaldı hatırlatiyim. bu lafım bitek sana değil herkese belle gelince nolcak sanki en fazla 1 hafta eğlenceksiniz mutlu olcaksınız sora sıkılcaksınız o zaman napcaksınız size sorarım?? (Allah'tan başka bir yazılım güncellemesi gelmicek bizim telefonlara yoksa bu sefer onu beklicektiniz)
Cihanî Sultan
Üye
Bu arada amin.Allah'ın izniyle yarın gelir..
duman61
Üye
inşallah...
AHMED...
Üye
memleket karışık sizde belle beklersiniz
Sensation
Emekli Yönetici
Belle ile ilgili konu açmaktan hiç bıkmayacak mısınız?