Toros542
Üye
bende donna yı yükleyecem tabi ömrüm yeterse su nokia yüzünden.suan kullandıgım cihaz c7 ve nokia ile son buldu.artık bir daha ne alırım ne de aldırırım su nokia yi.android ios teknolojinin son noktasına geldi nokia hala yerinde sayıklıyor.zaten teknoloji olarak geri kalmıssın rakiplerinden en azından elindeki malzemeyi kullanıcılarına en kısa sürede verki müsteri memnuniyetini yükselt bari.yıllardır aynı politikayı uygulayarak nereye geldigini gördük.






