Belle bu sene gelmicek!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Toros542

Toros542

Üye
bende donna yı yükleyecem tabi ömrüm yeterse su nokia yüzünden.suan kullandıgım cihaz c7 ve nokia ile son buldu.artık bir daha ne alırım ne de aldırırım su nokia yi.android ios teknolojinin son noktasına geldi nokia hala yerinde sayıklıyor.zaten teknoloji olarak geri kalmıssın rakiplerinden en azından elindeki malzemeyi kullanıcılarına en kısa sürede verki müsteri memnuniyetini yükselt bari.yıllardır aynı politikayı uygulayarak nereye geldigini gördük.
 


SuaT6027

SuaT6027

Üye
arkadaşlar bir tek c6 cılar kaldı c7 ve n8 ciler olarak zaten belleiyoruz heryeri.. sabredin biraz daha umarım en kısa zamanda çıkar.. anna görünce içim kabarıyo çünkü :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Nokia sizi bekletsin,sizde Nokia'yı bekletin. bakalım nereye kadar:ehe:d:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bu işin sonu yok knka :D
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
yokk biz de bu hırs olduktan sonra..biraz şükredin yaa..
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
mıllete bıseyler olmuus i:D
 
m.edip

m.edip

Üye
arkadaşlar bugün symbian türkiye facebook sayfasında fotoğraf yorumunda yönetici belle nin aralık sonlarına doğru yayınlanacağını ve ocakta tüm ceplerde olacağını söyledi artık sabrım kalmadı :)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Belle şubat 2012 de çıkacak.
 
salihk

salihk

Emekli Yönetici
Mart'a kadar yolu var :))
 
bob_marley_232

bob_marley_232

Üye
Belle hazır Nokia ne zaman yayınlamaya karar verirse ozaman çıkacak.Öncelikle belleli telefonları satacaklar sıra bize sonra gelecek.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aa once yeni teller gelicek satılacak ole belle gelicek yoksa once belleyi sunsalar o yeni çıkan telefonlar satılmaz
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
nedendir bilmem ama bende aralık sonundan umutluyum..nokia store da güncellendi.artık anna mi belle mi kullanıyorsun diye soruyor s3lu cihaz seçiminde. Bu iyiye işaret :)
 


Üst Alt