arkadaşım hepsi uydurma bu çöp falan deil farkındaysan symbianın kendi ağı bilip bilmeden konuşma bu konu boş değil...

Evet kayda değer bir kaynakla karşılaştım teşekkürler
lafım sana değil konu çöp vs diyenlere
rica ederim keşke herkes senin gibi olsa hemen yok konu çöp yok şöle yok böle diyolar valla ben gördüğümü sizinle paylaşmak istedim ama dediğim gibi iyilikde yaramıyo
