Bekarlık Gerçekten Sultanlık Mı?..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
Bekarlık Gerçekten Sultanlık Mı?..
BEKARLIK GERÇEKTEN SULTANLIK MI?..


Bugüne kadar "bekarlık sultanlıktır" dendi de neden herkes zamanı geldiğinde birini bulup evlendi hiç düşündünüz mü?

Boşanma oranlarının ve mutsuz evliliklerin günümüzde ne denli arttığını göz önünde bulunduracak olursak, evlenmeden önce bir kez daha düşünmekte fayda var. Aşk evliliğin tek sebebi olmamalı ama en başarılı ilişkilerin önemli öğeleri arasında aşk ve sevgiyi saymadan olmaz. İnsanları evliliğe iten başka etkenler de var.

İşte sizlere belli başlı evlilik nedenleri:

AİLE ÖZLEMİ

Bir süredir güvenli bir ilişki sürdürüyorsunuz ve birbirinize bağlısınız. Çocuk yapmak istiyorsunuz ve evliliğin de bunun için en iyi ortamı sunacağını düşünüyorsunuz.

DOĞRU İNSAN

Doğru insanı bulduğunuza inanıyor ve mutlu bir çift olarak yaşadığınız heyecanı aileniz ve dostlarınızla paylaşmak istiyorsunuz. Güvenli, kendinizi iyi hissettiğiniz, sağlam bir ilişkiniz var ve evlilik bir sonraki mantıklı adım olarak görünüyor.

GÜVEN ARAYIŞI

İlişkiniz evlenmeden önce zaten güvence altında değilse, evlendikten sonra güvenli olacağı da tartışılır. Üstelik evliyken ayrılmak da daha zor olacaktır.

YALNIZLIK KORKUSU

Bazıları ileride yalnız kalmaktan korktukları veya başka kimsenin onları istemeyeceğini düşündükleri için evlenirler. Oysa tek kişilik yalnız bir hayat, iki kişilik mutsuz bir hayattan daha iyidir.

ÇOCUK SEVGİSİ

Çocukları çok seviyor ve sevdiğiniz erkekle en az iki tane çocuk yapmak istiyorsunuz. Ama sırf çocuklar için evlenmek mutlu aile ortamı sağlamaz. Çok iyi düşünmeniz gerek...

YENİDEN DENEMEK

Evlenip boşandıktan sonra "Evlenmek mi? Bir daha asla!" diyenler olduğu gibi, ikinci bir evlilik yapıp ilkinin izlerini silmeyi arzulayanlar da yok değildir. Böylece ilk evliliğin olumsuz sonuçlarının üstesinden gelebildiklerini göstermeye çalışırlar. Oysa evlenme arzusu içten gelmelidir.
 


canturgay

canturgay

Üye
sen hiç çorabını yıkayan sultan gördün mü? kardeşşş

biraz klişe ama buraya cuk oturdu..:ehe
 
handsome

handsome

Üye
örnek hayatta çok sayende evlilikten uzaklaştık kardeşim moral oldu :ehe saol bu durumda sultanız demkki...ama çiçekler :) bizim gibi düşünmez heralde
 

omayra

Üye
Valla bence evlilik sultanlık :D Erkekler başkaaa kadınlar başka açıdan bakıyor :)
 
TAMER123456789

TAMER123456789

Üye
öle bişey mi yazdım ki :ehe
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
bence değil...
olsa da bi yere kadar...:islik

2 seçenek var elimizde;
1-yalnız, soğuk bi evde, tek başınıza, rutin bi hayatta yaşamak, yaşlanmak...
2-çocukların ve canından çok sevdiğin eşin ile birlikte huzurlu ve mutlu, aile kavramından en güzel şekilde nasibini almış, birlikteliğin kıymetini bilen biri olarak, sevdiklerinle yaşlanmak...
sizce hangisi sultanlık?
bence 2. seçenek...:naughty::op:
 
TAMER123456789

TAMER123456789

Üye
yok yok senin çağın gelmiş, biran önce başını bağlamak gerek :ehe düştün elime kurtulamazsın. Yok mu bi gelin kız?

yok yok böyle iyi ne güzel suntanlar gibi :ehe
gelin kız? Hayırdır :naughty:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
maxide düğün var,tabi bayan gerek birde evlenebilmesi için:naughty:
 
TAMER123456789

TAMER123456789

Üye
omayra kaçtı :ehe
 
kurt bey

kurt bey

Üye
belli bi yaşa kadar(bence erkekler için en fazla 30 ) bekar yaşamak güzel ama bi yere kadar. sonra evlilik olmalı.
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
bencede en az 25yaş;)
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
ohhhhh ne güzel eglencezzzz o zman hobaaa:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt