"Bayramınız Mübarek Olsun"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
"Bayramınız Mübarek Olsun"


Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen
çocuklar, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları,
kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri,
kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük
ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için
hayatı durdurun.


Bu vesileyle Bütün MaxiCep yönetiminin Bayramını ayrı ayrı kutluyorum. Hep beraber daha nice bayramları beraber geçirmek dileğiyle "RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN, HAYIRLI BAYRAMLAR"
 


Symbiont

Üye
Seninde ve Bütün Maxicep in Bayramı Mübarwk Olsun
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Hayırlı bayramlar.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sağolasın . Allah razı olsun Oflum ..

Tüm yönetici arkadaşlarımın bayramı mübarek olsun inşallah..
:oke:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Logoyu ben yaptım :ehe İyi bayramlar, hep beraber nice bayramlara inşallah yönetim :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Tüm yönetici arkadaslarımın ramazan bayramını buradan da özel olarak kutlarım. Hayırlı bayramlar ...
 
SucX

SucX

Üye
Allah razı olsun Recep abim :)
Tüm yönetici arkadaşlarımın bayramını kutlarım
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Teşekkürler Recep..

Tüm yönetici arkadaşlarımın bayramını kutlarım.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Nice bayramlara birlikte girmek dileklerimle..
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Daha acemi abisi. :ehe
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Tüm herkesin bayramı mübarek olsun. :oke:


Logo güzel de şekerler biraz basit kaçmamış mı? :allalla:
 
Pure Life

Pure Life

Üye
Git gide daha iyi olucak.
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben bu fikrinize katılmıyorum. Şeker bayramlarının hemen hemen bütün reklamları bu şekerler ile yapılıyor. Şeker bayramı söylenince akla ilk bu şekerler geliyor. Ve ilk şekerler olduğu için orjinali bu ve en güzelide bu. Bence 4x4 olmuş. ;)
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Bayram boyunca pc başına anca geçebiliyorum kusura bakmayın biraz geç de olsa Herkesin Bayramı Kutlu Olsun :oke:
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Cümleten hayırlı bayramlar arkadaşlar... :) Biraz geç oldu ama kusuruma bakmayın... :) Bayram tatili nedeni ile tatil günlerinde İstanbuldaydım... :) Bu yüzden sitemize giremedim... :) Tekrardan herkese hayırlı bayramlar... :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
636
Marco Laren
LG.G2.32GB
Cevap
7
Görüntüleme
953
.caner.
Doğuş Pertez
Cevap
1
Görüntüleme
754
arslanla


Üst Alt