Batman Toggle Pack by najanaja

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

senin orada 3g çektiği için hemen buluyor yani benimde öyle oluyor ama çift moda geçiyor, 3g moduna geçmiyor
 

sLeepLe

Üye
Neyse ortalık karıştı ben telefonu gsm de kullanıyorum ayarlardan sadece onu seçtim widgettan 3g yi açtım mı çift moda geçiyo bu bütün symbian belle,refreshte falan böyle çift modda 3g çeken yerde 3gde durur çekmiyen yerde 2gde ama sadece 3g istiyosanız ayarlardan sadece 3g yi seçmek lazım diyip noktayı koyayım
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi


senin orada 3g çektiği için hemen buluyor yani benimde öyle oluyor ama çift moda geçiyor, 3g moduna geçmiyor

olabilir walla denicem bi o olayı bilgi weririm sonra Larten eğer öleyse kusura bakma sana yanlış bilgi vermiş oldum ben hiç ayarlarıma bakmamıştım ondan sis tendir die düşünmüştüm mantığımca


- - - Eklendi - - -

aslında o ayarı yapabilecek bi sis dosyası da yapabilirler bence. çiftmod yerine 2g-3g arası geçiş yaptıracak bi widget
 
Tepkiler: sLeepLe ve yaren_dede
önemli değil abi
 
Tepkiler: najanaja

ANIL

Admin
İyi çalışıyorsun abi, teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja

iyavuzoz

Üye
Eline sağlık abi gerçekten çok güzel fikirler bunlar :
 
Tepkiler: najanaja
Ben dedim yarasalar süper olur diye Teşekkür ederim abi.Bilgine diğer sitelerde paylaştım.Yakında Rus sitelerine felan her yere düşer
 
Tepkiler: najanaja

CABBAR

Üye
Daha dün istediler bu ne hız abi
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
İyi çalışıyorsun abi, teşekkürler

rica ederim kardeşim


- - - Eklendi - - -

Eline sağlık abi gerçekten çok güzel fikirler bunlar :

rica ederim kardeşim bikaç kahraman daha war düşündüğüm tabi uydurabilirsem


- - - Eklendi - - -

Ben dedim yarasalar süper olur diye Teşekkür ederim abi.Bilgine diğer sitelerde paylaştım.Yakında Rus sitelerine felan her yere düşer

aynen bu model çok güzel oldu bence e zaten dedim sen benim menajersin artık ben maxicepte paylaşıyom sen dünya ya yayıyon


- - - Eklendi - - -

Daha dün istediler bu ne hız abi

bende dün yaptım zaten gece yarımlarda bi geçtim başına işte paylaştığım saat yazıyo walla önce kafamda tasarlıyom nasıl bişey olabilir die sonra onu uyguluyom beğendiysem ortaya çıkanı tamamdır zaten ilk ikonu yapınca gerisi çok kolay oluyo Rica ederim.


- - - Eklendi - - -


 

jatvalca

Üye
döktürüyorsun kardeşim emeğe saygı teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...