Başlat Menüdeki Yüklenen Programların Sarı Renkte Görünmesini Nasıl Engellerim Yardım..?

Sponsorlu Bağlantılar

sezgincee

sezgincee

Üye
    Konu Sahibi
Başlat Menüdeki Yüklenen Programların Sarı Renkte Görünmesini Nasıl Engellerim Yardım..?
Merhaba, Öncelik yanlış yere konuyu açtıysam k.bakmayın özür, sorum acil değil ancak başlıkta belirttiğim gibi başlat menüye biriken programlar sarı renkte gözüküyor belki bunu bilen çoğumuz vardır bu genelde Win7 - Vista, Win8 gibi sürümlerde bu sorun oluyor peki benim amacımda bunu nasıl engelleriz veya kaldırabiliriz..? Bunu bilen varsa paylaşabilirmi lütfen. :(
 


Uhops

Uhops

Üye
Sarı renk yeni geldiğini bildirmek amacıyla geliyor bi defa tıklasan sorun çözülür bende öyleydi.
 
sezgincee

sezgincee

Üye
    Konu Sahibi
Sarı renk yeni geldiğini bildirmek amacıyla geliyor bi defa tıklasan sorun çözülür bende öyleydi.
Malesef benim öyle değil denedim olmadı yine çıkıyor bunu microsoft topluluğuna sorucam bakalım herhangi sözüm varmı diye.
 
Uhops

Uhops

Üye
sağ tıkla listeden çıkart/kaldır de
 
sekajmer

sekajmer

Üye
Sanırım Win xp kullanıyorsun, başlat yazısının sağında sağ tık yap özellikler de sekmeden başlat menüsüne gel yeni programlar yüklendiğinde beni uyar gibi birley olması gerekiyor o seçeneği kaldır tamamdır
 

skynet

Üye
Görev çubuğu sağ tikla>Özellikler>Başlat Menüsü>Gizlilik bölümünün altındaki 2 tiki de kaldır daha uğraşmazsın :oke:
 
sezgincee

sezgincee

Üye
    Konu Sahibi
Görev çubuğu sağ tikla>Özellikler>Başlat Menüsü>Gizlilik bölümünün altındaki 2 tiki de kaldır daha uğraşmazsın :oke:
Evet öyle gizlilik bölüm var tamam bir deneyeyim saol :)
 


Üst Alt