arslansem
Üye
Adam ölmüş ne yenilgisi ne play offundan bahsediyorsun birader sen ya?ne zamandır özellikler fenerbahçeliler gelip burada saçma sapan yorumlar yapıyor konular kapanıyor.Hem beşiktaş hem fener konumuz kapandı sayenizde.Susun ya da edebinizi bilin öyle yazın ya da elinize hakim olun yazmayın kardeşimyenilmeseniz playoff falan sesiniz çıkmıcaktı kabul ediyoruz gs dünkü maçta bizi ezdi ama yenseydi yani bu da onların kazmalığı yani maç oldu bitti daha fazla konuşunca bir faydası oluyo mu olmuyo önünüze bakın geriye bakmayın vay efendim 9 puan farkmışta play off yüzünden 2 puana inmişmişte böyle uzayıp gider

