Başınız göğe erdi mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
yenilmeseniz playoff falan sesiniz çıkmıcaktı kabul ediyoruz gs dünkü maçta bizi ezdi ama yenseydi yani bu da onların kazmalığı yani maç oldu bitti daha fazla konuşunca bir faydası oluyo mu olmuyo önünüze bakın geriye bakmayın vay efendim 9 puan farkmışta play off yüzünden 2 puana inmişmişte böyle uzayıp gider
Adam ölmüş ne yenilgisi ne play offundan bahsediyorsun birader sen ya?ne zamandır özellikler fenerbahçeliler gelip burada saçma sapan yorumlar yapıyor konular kapanıyor.Hem beşiktaş hem fener konumuz kapandı sayenizde.Susun ya da edebinizi bilin öyle yazın ya da elinize hakim olun yazmayın kardeşim
 


'Sefer

'Sefer

Üye

Adam ölmüş ne yenilgisi ne play offundan bahsediyorsun birader sen ya?ne zamandır özellikler fenerbahçeliler gelip burada saçma sapan yorumlar yapıyor konular kapanıyor.Hem beşiktaş hem fener konumuz kapandı sayenizde.Susun ya da edebinizi bilin öyle yazın ya da elinize hakim olun yazmayın kardeşim

onların planları şikeleri tıkır tıkır işliyor boşver renktaş birisi ölmüş umurlarında mı ? ancak yakınlarından biri ölürse zaman anlarlar anyayı konyayı
 
'Davut

'Davut

Üye
Allah RAhmet Eylesin ...
Metini kim hazırlamışsa duygularına hakim olamadan yazmış... Çok Amatörce olmuş...
 

sem_sen

Üye
Spor ve futbol'un amacı nedir?
Cevabı hepinizin bildiğini düşünüyorum.

Futbol'u ne oynamayı,ne izlemeyi,nede hakkında konuşmayı ve tartışmayı beceremiyoruz.

Boşu boşuna kalbinizi kırmayın,değmez.

Giden gitmiş cebini dolduran doldurmuş doldurmayada devam ediyor.

Şu soruyu kendinize sorun.

Ben bu şekilde tartışıyorum amaaa bunun bana ne faydası oluyor.

Ölen kişilere allahtan rahmet diliyorum,ama şu sözüde yazmadan yapamayacağım.

Ne şehittir ne gazi .........yoluna gitti niyazi.

işte bu :oke:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Bizler Mesaj Silip Konu Kapatmaktan Bıktık Sizler Alakasız ve Forum Kurallarına Aykırı Yorumlar Yapmaktan Bıkmadınız. Konu Kapanmıştır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt