Başbakan'dan Sözleşmelilere Müjde

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Başbakan'dan Sözleşmelilere Müjde
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Memur-Sen 4. Olağan Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada sözleşmelilere müjde verdi.

Kamuda sözleşmeli çalışan memurlara kadro müjdesi veren Başbakan Erdoğan, ilgili bakanların bu konuda çalışma yaptığını söyledi. Erdoğan, "Hazırlığı yapıp bitirdikten sonra Kanun Hükmünde Kararname'ye yetiştirilmeye çalışıyorlar. Girebilirse orada aksi taktirde 12 Haziran sonrasında sözleşmelilerle ilgili kadro yolunu açmış olacağız. " dedi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...