Ben şaka yapmıştım zaten cepten konuşmuştuk :ehe
_SiyabeNd_ Üye zaza' Alıntı: Ben şaka yapmıştım zaten cepten konuşmuştuk Genişletmek için tıkla ... Ben cebide unuttum
zaza' Alıntı: Ben şaka yapmıştım zaten cepten konuşmuştuk Genişletmek için tıkla ... Ben cebide unuttum
CoDeYs Üye ----------Eklendi @ 18:57:04 ---------- Yazıldı @ 18:56:30 ---------- hayırlı olsun kardeşim.
_SiyabeNd_ Üye CoDeYs' Alıntı: ----------Eklendi @ 18:57:04 ---------- Yazıldı @ 18:56:30 ---------- hayırlı olsun kardeşim. Genişletmek için tıkla ... EyvAllah Sağol Hacım hayırdır ne oldu
CoDeYs' Alıntı: ----------Eklendi @ 18:57:04 ---------- Yazıldı @ 18:56:30 ---------- hayırlı olsun kardeşim. Genişletmek için tıkla ... EyvAllah Sağol Hacım hayırdır ne oldu
CoDeYs Üye isaya yaptım sana degil ben işe başladım hacı ya elemalar hafta sonu 3 erkek hafta içi 3 kız yardımcı geliyorlar bana
isaya yaptım sana degil ben işe başladım hacı ya elemalar hafta sonu 3 erkek hafta içi 3 kız yardımcı geliyorlar bana
_SiyabeNd_ Üye SkyW@LkeR' Alıntı: hayırlı olsun .. ve kolaygelsin tabi .. Genişletmek için tıkla ... EyvAllah sağol usta
SkyW@LkeR' Alıntı: hayırlı olsun .. ve kolaygelsin tabi .. Genişletmek için tıkla ... EyvAllah sağol usta
_SiyabeNd_ Üye Tuba_erva' Alıntı: hayırlı olsun kardesım Genişletmek için tıkla ... EyvAllah Çok Sağol abla