Banlanmalar Hakkında....

Sponsorlu Bağlantılar

Uyarı sayısına göre banlanmada.....


  • Kullanılan toplam oy
    10
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Banlanmalar Hakkında....
Hiç işim olmadı ama heralde belli bir uyarı sayısından sonra olan kaçınılmaz bir son:ehe ama son zamanlarda sitedeki aktif kişilerdede banlananlar gördüm en son sevdiğim bir kişi daha banlanmış;içeriğini bilmiyorum ama banlamışlar işte ....Diyeceğim banlanma olayının biraz daha şeffaf olması yönünde yani şahsen ben bir haftalığına banlansam banım açıldığında eski şevkle paylaşım yapamam aktif olamam bende banlanan arkadaşların böyle bir düşünceye kapılabileceklerini düşünüyorum....Bu nedenle banlanma konusu biraz daha kurallara bağlı değilde,böyle mahkeme kurar gibi yöneticiler tarafından tartışılıp yapılmalı....Yada uyarı sayısının miktarı atıyorum 3 değilde 6 olduğunda banlanmalı....
Yani aha şurda alaycı konuştu,surda sanki küfür eder gibi konuşmuş deyip uyarılılıp banlanmasından öte biraz daha karşıdaki anlayıp onu öyle yazmaya iten sebep neydi gibisinden bir yaklaşımda olmak daha yararlı olur....
Bende bir defasında uyarı almıştım:eheve uyarı alacak bir laf olduğunu düşünmediğim bir nedenden uyarı almıştım....
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR


HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
zaten dediğin şekilde :) hatta 1-2 defada değil 7-8 uyarmada ancak banlanıldıklarına şahit oldum. ama beni hiç affetmezler direk banlarlardı :P isteyen yine aynı şevkle geliyor bakma sen ;) bknz: ben
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Seni sorma canım seni otomatiğe bağlamışlar....:D
Kaç uyarıya ban yapılıyor bilmiyorum ama bu sayı dahada yüksek olmalı...Tek o değil yani direk banlanmalarda daha fazla araştırmacı olup ban yapılmalı....
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Salih, bu aklına nerden takıldı yahu? Yoksa yaramazlık yapmayı mı düşünüyorsun? :ehe
 
Bora

Bora

Üye
Üyelerin banlanmaları biraz daha düşünülerek paylaşımlarına bakılarak yapılabilir. Ancak üyeye verilen tavizin artması bazı yönlerden bizler için kötü olur kanısındayım.
 
arslansem

arslansem

Üye
Salih konuna konumu eklemek istiyorum müsaadenle :)
Ben de ceza puanları hakkında bilgi almak istiyorum.
0/5 (23) mesela bu nedir? :)
Bir de bişey söylemek istiyorum.Ceza puanları verilirken rahat veriliyor ama geri alınması profilden silinmesi kolay olmuyor takipçi olunmuyor.Ben 6-7 ay boyunca ceza puanımla kaldım.Ozan a söylemesem hala daha öyle kalacaktım :ehe
 
Cynical

Cynical

Üye
Evet... Kimi ceza puanları resmen sebepsiz yere veriliyor. Siteye yeni üye olduğumda "fake nick" sebebiyle ceza puanı almıştım. Nick kime göre, neye göre fake, hiçbir açıklama yok. Herhangi bir ihtar, uyarı filan yok. Özel bir mesaj yok. Direk ceza puanı... Hala da profilimde duruyor.
 
Ozan

Ozan

Admin
Arkadaşlar atlanılan bir nokta var sanırım.

"Uyarı sayısına göre banlanmada..... "

Böyle birşey yok yani uyarı sayısına göre değil, Uyarı Puanına göre sitede otomatik ban fonksiyonu var

Yani siz 10 kere imza kural ihlali yapın her ihlal 1 puan x 10 uyarı alır o zaman 1 hafta banlanırsınız

Ancak Spor bölümü kural ihlali 5 puan, 2 kere ihlal edin 5x2 : 10 Uyarı olur ve o zaman 1 hafta banlanırsınız

Üstü kapalı küfür edin direkt 10 puan alarak 1 hafta banlanırsınız

Sistem bu şekilde..


Yakın Zamanda:
Bu sistem düzenlenecek, kurallar yenilenecek ve sitede duyurulacak.
Yani hangi davranısın kaç puan verdiğini bileceksiniz.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Küfür, hakaret ve yasadışı içerik paylaşımında kesinlikle taviz verilmesi taraftarı değilim. Ancak Ozan'ın duyurduğu gibi yeni sistem geliyor. Ama dediğim gibi bu tip içerikler asla affedilmez.
 
alperen1313

alperen1313

Üye
yapanların eline sağlşık derim ben
 
arslansem

arslansem

Üye
Arkadaşlar atlanılan bir nokta var sanırım.

"Uyarı sayısına göre banlanmada..... "

Böyle birşey yok yani uyarı sayısına göre değil, Uyarı Puanına göre sitede otomatik ban fonksiyonu var

Yani siz 10 kere imza kural ihlali yapın her ihlal 1 puan x 10 uyarı alır o zaman 1 hafta banlanırsınız

Ancak Spor bölümü kural ihlali 5 puan, 2 kere ihlal edin 5x2 : 10 Uyarı olur ve o zaman 1 hafta banlanırsınız

Üstü kapalı küfür edin direkt 10 puan alarak 1 hafta banlanırsınız

Sistem bu şekilde..


Yakın Zamanda:
Bu sistem düzenlenecek, kurallar yenilenecek ve sitede duyurulacak.
Yani hangi davranısın kaç puan verdiğini bileceksiniz.
Teşekkür ederiz açıklama için.Ceza puanlarının süresi hakkında bilgi verir misin?
 
Ozan

Ozan

Admin
Yeni eklenen uyarılar ve karsılıgı puanların da yapılan kural dısı davranısa göre otomatik silinme süresi olacak.

Şu anda yapılan tüm uyarılar silinmemek üzere ayarlı normalde. Öbür türlü örnegin imza kural ihlali yapan üye 1 uyarı puanı alıcak ancak 3 ay sonra silinecek gibi.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Evet... Kimi ceza puanları resmen sebepsiz yere veriliyor. Siteye yeni üye olduğumda "fake nick" sebebiyle ceza puanı almıştım. Nick kime göre, neye göre fake, hiçbir açıklama yok. Herhangi bir ihtar, uyarı filan yok. Özel bir mesaj yok. Direk ceza puanı... Hala da profilimde duruyor.

Fake nick , büyük ihtimalle yönetici arkadaşımız bir yarışmada tekrar üye olup oy kullanma gibi durumlarda böyle bir durumu fark etmiş yadda sezmiş olabilir.. Hiç bir ceza sebepsiz değil !
Asla taviz beklemeyin, küfür ve kavga sonrası ne te tür bi taviz istersiniz ? ?? ? ? ?

***

Sayın , sevgili arkadaşlar her türlü konuda zaten yeterince esnek davranıyoruz, hatta fazlasıyla esnek.. Siz yapmadığınız bir şeyden uyarı almazsınız.. Siz sürekli ip değiştirir oyunlar oynarsanız bu mümkün..

Siz 4 kere futbol forumundan uyarı aldıysanız 5. uyarıyı almışsanız iflah olacak bir insan değilsiniz demektir..

Ben burda tek tek kişileri saymıyorum fakat konunun muhattabı cevap veremeyecek de olsa kısa bir açıklama yapayım çok merak eden arkadaşlarım :)

Nokiadanşaşma; 4 veya 5 adet uyarısı vardı, ben görünce 2008 uyarılarını ozana yazıktır silelim bunları dedim fakat ozan daha o iletimi göremeden arkadaş futbol forumunu holigan taraftar trübününe çevirmiştir.. Ve 5 puan alarak 1 ay banlanmıştır, fakat insaflı davrandık ki en büyük pişmanlığı yaşadım kesinlikle, ozana eski puanlarını sildirerek 1 haftaya indirdik cezasını..

Tragide ; Biraz haksızlık olmaması için verildi ona ceza fakat sürekli futbol forumunda aktif ve kavgaya da yakın olduğu için verdim, ileriki günlerde kavgadan uzak durması için..

Ama gelin görün ki biz yine insafsız oluyoruz, size inanın bana şu konunun muhattabı dışında , niye süresiz banlanmamış hayret ediyorum ( insafımıza ) 30 kişi sayabilirim..

Ki yakın zamanda gelen arkadaşlar oldu, giden küsen arkadaşlar oldu.. Canları sağolsun fakat biz elimizden gelen şeffaflığı, elimizden gelen insafı gösteriyoruz.. ( anlayana )
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Buyrun müsama.. Buyur salih baba, ankete oy veren kişi acer_123 (İD´si: 796633)
yani acer_123 = Nokiadanşaşma.. Bu kadar basit işte , adam birinci şıkkı işaretlemiş ki memnun değil ama memnun edemiyoruz işte napalım ? Özür dileriz..
 
arslansem

arslansem

Üye
Sağol Ozan açıklama için teşekkür ederiz
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Yeterince açıklayıcı oldu....Herkese yorumları için teşekkürler....:)

--------------- Ekleme ---------------

Ya kimse yanlış anlamasın yoksa bi yaramazlık yapacağım yok.....:D
 
Cynical

Cynical

Üye
Fake nick , büyük ihtimalle yönetici arkadaşımız bir yarışmada tekrar üye olup oy kullanma gibi durumlarda böyle bir durumu fark etmiş yadda sezmiş olabilir.. Hiç bir ceza sebepsiz değil !
Asla taviz beklemeyin, küfür ve kavga sonrası ne te tür bi taviz istersiniz ? ?? ? ? ?
Benim istediğim taviz değil, açıklamaydı. Deseydi ki şu nickle IDniz, IPniz bilmemneniz aynı, iki farklı kullanıcı adı almışsınız, bir yarışmaya 2 farklı nickle katılmışsınız vs., ben de ona göre açıklamamı yapardım. Zaten o dönemde forumda herhangi bir aktivitem de yoktu birkaç teşekkür mesajı yada cevap hariç. Bir yerde de oy kullanmış değildim. Sana göre modun verdiği hiçbir ceza sebepsiz olmayabilir ama bana, yani cezayı yiyene göre, eğer neden ceza aldığım açıklanmıyorsa o ceza sebepsizdir. Bu sadece bir örnek tabi ki, genel manada modlar yeterince insaflı. Şu anki ceza puanım haklıydı mesela, Lincoln'e sövmüştüm. Gururla da taşıyorum ceza puanımı. :ehe
 

Doğan

Üye
bende hak ettim imza'mda sansrlenmiş küfür vardı :mahcup:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Albert Einstein
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
579
Albert Einstein


Üst Alt