Banı nasıl yiyorsunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Arkadaşlarımız nasıl yediklerini tarif etmişlerdir. Kendilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: man20


kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi
Biz konuyu bu kadar dağıtsak neler yapardınız :ehe
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Ekmeği bana bana.
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
kendi isteğimle ve 10 gun ban yerim. Suresi Daha yeni bitti.
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye

sen aykutun kardeşi değilmiydin

yok daha neler. Bir deli zamanında uydurdu. Aslı astarı yok. Ben bu forumda kimsenin kardesi değilim. Birine kızdım. kendi isteğimle Forumdan 10 gun uzaklastım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt