Telefon Tavsiyesi Bana göre en iyisi hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar



Ertan.D

Ertan.D

Üye
Nexus 4
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
enes-1907

enes-1907

Üye
xperia sp ye bulaşma kardeşim sony sevdiğim halde sp berbat bi telefon olmuş ama diğerlerini bilmem :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Nexus4/Xperia SP
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
İnternet, müzik, güncelleme desteği ve stabilize derseniz 1320

Oyun ve mağaza için Nexus 4 hatta biraz üzerine çıkarsan Nexus 5.

Pil performansı konusunda 1320 gayet güzel sonuçlar veriyor.
Nexus 4-5 içinde kullanıcılar tarafından gelecek cevaplar belirleyici olsun derim.
 
Invoke

Invoke

Üye
Önümde hem 1320 hem Nexus 5 var. 1320'nin tek artısı şarjının daha uzun gitmesi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve .NeXuS.
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
Kardeşim ya S4 Mini yada nexus 4 al fazlasıyla işini görür s3 e felan bulaşma eski telefon hemde güncelleme almayacak
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
nexus 4'ü biraz da ben yazıyım sadece nexus 4 üzerine yazıyorum diğerlerini bilemem :)
öncelikle cihaz saf android kullanıyor buda hızını arttırıyor gereksiz uygulamalar filan olmuyor :)
güncelleme konusunda arkasında google desteği olduğu için nexus 4'den güncelleme konusunda endişe etme :)
kamera olarak gayet yeterli bir kamerası var idare eder kamera konusunda hiç endişen olmasın (4.4 ile daha da iyi oldu :))
pil konusunda pili benim için yeterli oluyor yani pil konusunda sıkıntın olmasın :)
internet hızı olarak hiç endişe etme :)
müzik konusunda sesi iyi ancak sd cart takamadığın için nexus 4'e çok fazla müzik atamassın ancak internet üzerinden dinleyebilirsin :)
stabilite olarak hiç kasma , donma vb. olaylarla hiç karşılaşmadım. :)
geliştirici telefonu olduğu için çok rahat custom rom bulabilirsin.
root atmak çok daha kolay diğer tellere göre.
ekran dayanıklılığı olarak kaç kere düşürmeme rağmen bir çizik dahi yok :)
mağazasında zaten aradığın oyunları bulabiliyorsun :)
yüklediğim hiçbir oyun kasmıyor oyunlar konusunda hiç endişen olmasın :)
ekran büyüklüğü 4.7 inç yani ideal boyutlarda :)
kısaca nexus 4 al derim biraz daha ekleyebilirsen nexus 5 tabikide :)s4 miniye bence hiç bulaşma zaten nexus 4'ün ramı s4 miniye göre daha fazla :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Nexus kardeş, biraz daha açık olalım.
-Pili hiç de iyi seviyede değil.
-Kamerası da aynı şekilde iyi seviyede değil. Ha idare eder, idare etmez ayrı konu. Kimi idare ettiğine göre değişir bu kavram.

-------

Konu sahibi,
Listene bakarak söylersem ben olsam Nexus 4 alırdım ama yapabileceğin diğer seçenekler:
SP yerine Xperia M2 ya da 1320 gibi bir cihaz istiyorsan Xperia T Ultra. Yalnız bunlar hem henüz gelmedi hem de geldiklerinde aşağı yukarı 1300 gibi bir fiyattan girerler diye tahmin ediyorum.
Zaten söylemiştim tekrar söylüyorum biraz daha arttırırsan Nexus 5.
ya da ikinci el Note 2 arayabilirsin.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Nexus kardeş, biraz daha açık olalım.
-Pili hiç de iyi seviyede değil.
-Kamerası da aynı şekilde iyi seviyede değil. Ha idare eder, idare etmez ayrı konu. Kimi idare ettiğine göre değişir bu kavram.
yoo ben gayet kullanma açıma göre söyledim kamerası yeterli bir seviyede , pilide benim için yeterli zaten mesajın başında kendi açıma göre yazdığımı belirttim :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Nexus kardeş, biraz daha açık olalım.
-Pili hiç de iyi seviyede değil.
-Kamerası da aynı şekilde iyi seviyede değil. Ha idare eder, idare etmez ayrı konu. Kimi idare ettiğine göre değişir bu kavram.

-------

Konu sahibi,
Listene bakarak söylersem ben olsam Nexus 4 alırdım ama yapabileceğin diğer seçenekler:
SP yerine Xperia M2 ya da 1320 gibi bir cihaz istiyorsan Xperia T Ultra. Yalnız bunlar hem henüz gelmedi hem de geldiklerinde aşağı yukarı 1300 gibi bir fiyattan girerler diye tahmin ediyorum.
Zaten söylemiştim tekrar söylüyorum biraz daha arttırırsan Nexus 5.
ya da ikinci el Note 2 arayabilirsin.
Aman m2 ye bulasmasin gta sandreas ta s4 mini ile karsilastirma videosu izledim s3 mini daha iyiydi m2 ye gore.
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
S4mini ekranı küçük geliyor ya 4.3 inç
Kardeşim hiçte küçük değil ekranı orta seviyede ama benim işimi görüyor kişiden kişiye değişir bu ama sen yinede bi bak
nexus 4'ü biraz da ben yazıyım sadece nexus 4 üzerine yazıyorum diğerlerini bilemem :)
öncelikle cihaz saf android kullanıyor buda hızını arttırıyor gereksiz uygulamalar filan olmuyor :)
güncelleme konusunda arkasında google desteği olduğu için nexus 4'den güncelleme konusunda endişe etme :)
kamera olarak gayet yeterli bir kamerası var idare eder kamera konusunda hiç endişen olmasın (4.4 ile daha da iyi oldu :))
pil konusunda pili benim için yeterli oluyor yani pil konusunda sıkıntın olmasın :)
internet hızı olarak hiç endişe etme :)
müzik konusunda sesi iyi ancak sd cart takamadığın için nexus 4'e çok fazla müzik atamassın ancak internet üzerinden dinleyebilirsin :)
stabilite olarak hiç kasma , donma vb. olaylarla hiç karşılaşmadım. :)
geliştirici telefonu olduğu için çok rahat custom rom bulabilirsin.
root atmak çok daha kolay diğer tellere göre.
ekran dayanıklılığı olarak kaç kere düşürmeme rağmen bir çizik dahi yok :)
mağazasında zaten aradığın oyunları bulabiliyorsun :)
yüklediğim hiçbir oyun kasmıyor oyunlar konusunda hiç endişen olmasın :)
ekran büyüklüğü 4.7 inç yani ideal boyutlarda :)
kısaca nexus 4 al derim biraz daha ekleyebilirsen nexus 5 tabikide :)s4 miniye bence hiç bulaşma zaten nexus 4'ün ramı s4 miniye göre daha fazla :)
Kardeş sende benim önerdiğim her telefona karşı çıkıyosun s4 mininin ne kötülüğü var mis gibi telefon parasınıda hak ediyor ayrıca :)
 
0MG90

0MG90

Üye
Nexus 4. Ama o fiyata ikinci el 5 bulabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Invoke

Invoke

Üye
S4 mini,
Destek -
Touchwiz -
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa-26


Üst Alt