abandonware
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ayrıntı ne la Emre el nasır mı tutmuş
Yada gece yazısımı yada adam mı yada yazılar mıkafam gitti
yok olum farketmedim pmden sallasana ayrıntıyı
Ayrıntı ne la Emre el nasır mı tutmuş
Yada gece yazısımı yada adam mı yada yazılar mıkafam gitti
yok olum farketmedim pmden sallasana ayrıntıyı
Ben küçükken sıkılınca tam olarak neyim oluyo hatırlamadığım birisi sıkıldıysan git poponu pandikle derdi
pandiklemek mi,neeyn
kaşımak yada cimdiklemek bilirim ama pandik yok artık dedim
Yok abi aslında mevzu tam olarak o değilacaba kimse benim kadar fesat düşünmüyor mu
ben az çok düşündümde, oradaki şeylerden anlam çıkarmak için baya bi' fesat olmak lazım
Yok abi aslında mevzu tam olarak o değilacaba kimse benim kadar fesat düşünmüyor mu
cips yiyordum ,bilmeden gördüm
tabi sonra okurken 2. Cips'i zor yuttum
Yok yaw emre en kötü bu geldi aklıma
Ben ilk farkettigimde az kalsın koltuktan dusuyodum
- - - Eklendi - - -
Abi sen temiz kalplisin ya boşver bunları
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?