dvtdrsn
Üye
BANA AİT SÖZLER BY dvtdrsn
-Sana olan sevgimin değerini bilseydin,
Şu an ayriliktan sözediyor olmazdık.
-Uğrunda ölecek insan çok da
Uğrunda ölünecek insan yok.
-Unutmanın ilacı ne acı çekmek ne de içmektir
unutmanın en güzel yolu;
sevdiğini uçurumdan itmek sonrada peşinden gitmektir.
-Ayrılık acısı er yada geç geçer.ölmek çok saçma...
-Eğer ayrılık acısını unutacaksa insan
hayatinin sonuna kadar, her adını duyduğunda sol yanı acımayacaksa
işte o zamam sevmek çok saçma
-Ölüm bir mermi kadar yakınken insana,
Yaşayıpta bu ızdırabı çekmek niyedir.
Ôlüpte kurtulmak varken,
Izdıraba büründüm derken,
BELKİDE.......
Yaşamak için çok erken.
yorumlarınızı bekliyorum.
dvtdrsn
Şu an ayriliktan sözediyor olmazdık.
-Uğrunda ölecek insan çok da
Uğrunda ölünecek insan yok.
-Unutmanın ilacı ne acı çekmek ne de içmektir
unutmanın en güzel yolu;
sevdiğini uçurumdan itmek sonrada peşinden gitmektir.
-Ayrılık acısı er yada geç geçer.ölmek çok saçma...
-Eğer ayrılık acısını unutacaksa insan
hayatinin sonuna kadar, her adını duyduğunda sol yanı acımayacaksa
işte o zamam sevmek çok saçma
-Ölüm bir mermi kadar yakınken insana,
Yaşayıpta bu ızdırabı çekmek niyedir.
Ôlüpte kurtulmak varken,
Izdıraba büründüm derken,
BELKİDE.......
Yaşamak için çok erken.
yorumlarınızı bekliyorum.
dvtdrsn



