bana acil agile messenger bulanabilirmi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bardak_95

Üye
    Konu Sahibi
bana acil agile messenger bulanabilirmi
arkadaşlar bana agile messengeri nereden bulacağımı söylerseniz sevinirim:yardim:
 


perkon

perkon

Üye
al kardeşim

 

iron_prince

Üye
ne gerek var sımdı rapıdle mapidle bak sana agilemobileın sayfasındna dırek adres ısteıdıgn kadar ısteıdıgın tleefona ındır
 

çıkarcım

Üye
Arkadaslar Messenger Programi YÜkleyemİyorum Yardim Edİn 6600 İÇİn
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Nasıl yükleyemiyorsun? Hata mı veriyor?
 

iso 9001

Üye
gogleden cep tel programları yaz
tam indir yazana gır orda bulursun
 

arthurr

Üye
bende türkcell faturalı hat var bu msn ye çok pra gelirmi

tarifesi nedir
 
ghost_ysw

ghost_ysw

Üye
arthurr kardes faturalı hattım yok ama ben turkcell konturluden giriyom 10kb ta 1 kontur alıyoo herhalde hatlıdada boyledir... artık 1 konturun karsılık fiyatını yazarlar faturana... :D kolay gelsin
 

myben

Üye
60kb / 1 kontör faturasız hatlarda 60 kb yide msn de doldurman için bayagı bi yazman gerekir + agilemessenger gibi bi program kullanıyosan trafic counter menusunden kac kb lik veri aktarımı yapmışsın gorebilirsin
 

arthurr

Üye
teşekkürler arkadaşlar bilgi için

demekki gün boyu açık kalabilir

ben hep aç kapa yapıyodum
 

reverend

Üye
fersatcerkez,dostum saolasın cok işime yaradı bi de smartmovie yi bulabilsem!
 

vocky

Üye
teşekkürler...
 
crazy5252

crazy5252

Üye
bence ceptemsn diye bi program var o daha hoş onu yüklesen daha iyi olur.lin aşağıda:

 

koktayx

Üye
arkadasLar agile messenger yukedim telime(n-gage)update istedi yaptım simdide kayıt ettirin dio bunun carck lisi varmı yada agile gibi ucuz msn prosu varmı:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt