Bal bitti artık zehirliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
Bal bitti artık zehirliyor
Niğde'de, sebze pazarından satın alınan ve “şifalı” diye nitelendirilen baldan yiyen 4 kişi zehirlendi.



Aynur E. sebze pazarında alış veriş yaparken karaciğer rahatsızlıklarını önlediği iddiasıyla satılan baldan 2 kilogram aldı.

Aldığı balın bir kısmını kendi evinde ailesiyle birlikte yiyen Aynur E, bir kısmını da komşusuna ikram etti. Bir süre sonra baldan yiyen Aynur E'nin yakınları Ömer E. ve Fatma E. ile komşuları Hacı E. ve Mustafa Ş. fenalaştı.

Yakınları tarafından Niğde Devlet Hastanesine kaldırılan Hacı E. ile Mustafa Ş. burada yapılan ilk müdahalenin ardından Kayseri Erciyes Üniversitesi Gevher Nesibe Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi.
Fatma E. ile Ömer E. ise Niğde Devlet Hastanesi Yoğun Bakın Ünitesinde tedavi altına alındı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
DiaBLoS
Cevap
2
Görüntüleme
888
Tuba.Erva
istersensor
Cevap
5
Görüntüleme
1K
Rock_in_Rollx2
umitgul18
Cevap
5
Görüntüleme
239K


Üst Alt