bakmayan admin diildir...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nokla

Üye
    Konu Sahibi
bakmayan admin diildir...
Bi konu açtım... Yazanakadar parmaklarım kırıldı konuyu aç dedim ve hiç konunuz yok dedi :@
 


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Hangi bölümde açmaya çalıştınız konuyu?

Umarım o konuda da burdaki gibi saçma bir mesaj yazma tarzı kullanmamışsınızdır!
 

nokla

Üye
    Konu Sahibi
hehe...
s60 oyunlar.biraz önce baktım, konu çöp kutusunda.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Sallamanın da bu kadarı, önce konu açmanıza izin vermedi forum, ardından açamadığınız konu çöp kutusuna gitti öyle mi?

Bu saçmalığa son vereyim.
:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt