BOZKURT
Emekli Yönetici
biraz önce tıptan bahsediyordunuz gidersin doktora verir cevabını böle olduğu için veya bu sebepten böyle birşey başınıza gelmiştir...Tıbbın açıklamalarına göre bazı bayanlarda kızlık zarı esnek olduğu için kan gelmiyor. Diyelim ki biz de böyle bir durumla karşılaştık, ne yapacağız? Eşim dediğimiz insanı bırakıp, onu şerefsizlikle suçlayacağız; e bu da dine göre günah; o zaman n'olacak?

bu topraklar onlardan bize miras kalmıştır 80 sene geçmesi benim damarlarımda dolaşan osmanlı kanını değiştirmez eğer sen bu mesajı böle rahatça yazıyorsan o 80 sene önce ki osmanlının sebebine yazıyorsun gurur duyacağınıza dediğiniz şeylere bakın olayı nerden nereye getiriyorsunuz.

