Bakire çıkmadı nikah iptal

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
Tıbbın açıklamalarına göre bazı bayanlarda kızlık zarı esnek olduğu için kan gelmiyor. Diyelim ki biz de böyle bir durumla karşılaştık, ne yapacağız? Eşim dediğimiz insanı bırakıp, onu şerefsizlikle suçlayacağız; e bu da dine göre günah; o zaman n'olacak?
biraz önce tıptan bahsediyordunuz gidersin doktora verir cevabını böle olduğu için veya bu sebepten böyle birşey başınıza gelmiştir...:oke:
bu topraklar onlardan bize miras kalmıştır 80 sene geçmesi benim damarlarımda dolaşan osmanlı kanını değiştirmez eğer sen bu mesajı böle rahatça yazıyorsan o 80 sene önce ki osmanlının sebebine yazıyorsun gurur duyacağınıza dediğiniz şeylere bakın olayı nerden nereye getiriyorsunuz.
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
biraz önce tıptan bahsediyordunuz gidersin doktora verir cevabını böle olduğu için veya bu sebepten böyle birşey başınıza gelmiştir...:oke:
bu topraklar onlardan bize miras kalmıştır 80 sene geçmesi benim damarlarımda dolaşan osmanlı kanını değiştirmez eğer sen bu mesajı böle rahatça yazıyorsan o 80 sene önce ki osmanlının sebebine yazıyorsun gurur duyacağınıza dediğiniz şeylere bakın olayı nerden nereye getiriyorsunuz.

Size soruyor zaten kan gelmediğinde nolacak diye. Çünkü kızlık zarının %90 ında kanama olmaz esnek olduğu için. Bu ilişkiye girdiğini göstermez ama esnekse kan gelmez. Bazı kafasızlarda bunu benden önce başkası var diye algılar. ;)


80 sene önce sen mi vardın? Senin damarın, senin kanın? Neyle gurur duyucam anlamadım? Ben bir tek Atatürk'le gurur duyarım gerisi yalan benim için. Osmanlının son zamanlarında olanları bilmesek, ooo deriz size kalsak. Ülke satılıyordu kolla sen Osmanlıyı.

En nefret ettiğim şeydir geçmişte yaşayan insan modeli. ;)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Ahmet fikrine zikrine bişey diyemem, Ancak ben artık senin müslüman olmadığını düşünmeye başlıyorum. Eğer müslüman değil isen burdan söyleki, kimse boşuna yormasın kendini. Yok eğer müslüman isen sözlerine dikkat et,dinine ters düme. Ayrıca Osmanlıya laf etmek kimsenin haddi değil, Unutmaki M.Kemal Atatürkde bir osmanlıydı. Sen sürekli bu tür konularda yol ortasında öpüşmek,sevişmek taraftarı bi çizgidesin. Bu topraklarda bu kültürde bunlar terstir. Şeref namus marketlerde satılmaz,Şerefi namusu olan Hiç kimse sevgilisine,karısına o... sıfatını yakıştırılmasına izin vermez. Yolun birgün anadoluya düşerse, Türk kültürü, örf adetleri nasılmış,ailevi değer yargıları ve yaşantısı nasılmış anlarsın. Daha öncede sana söylemiştim kiminle nerde ne şekilde ilişki yaşamak istiyorsan yaşa, ama dine ve değer yargılarına küfür etme.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bozkurt ama bugünü yaşıyoruz, geçmişte değiliz. ;)

Kurtoğlu herkesin dini kendine öncelikle bunu belirteyim, benim dinimi sorgulamak sana düşmez bu bilmelisin. Ayrıca isteyen istediği yerde yaşar ve istediğini yapar. Özgürlük, ben kara çarşaflı birine saldırmıyorsam, gelip biri de bana saldıramaz yaptığımdan dolayı. ;)

Kurtoğlu bildiğim kadarıyla Zonguldak bir anadolu toprağı ve ben senede 3 ay anadoludayım...
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bayan üyelerimizin şikayeti üzerine konu kilitlenmiştir.

:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt