Bahçemizde ki fosiller...

Sponsorlu Bağlantılar

sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Su soldaki,kola sisesinin altina benziyor :D
 


RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
senin dediğin çok çok eski bir zamana dayanıyor... olabilir mi bilmiyorum ki... bizim bulunduğumuz yer akdeniz/HATAY .. hatayın tarihine baktım da çok eskilere dayanıyor... yani en az 4-5 asır önce su falan yok
Baska bir aciklamasida yok yani aklima gelmiyo su an elimizdeki tek secenek bu
 
Haluk.

Haluk.

Üye
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
muhsin13

muhsin13

Üye
bizim burdada var çölün ortasında muhtemelen mlyonlarca yıl önce henüz türkiye denizin altında iken deniz yıldızları taşların üzerine oturmuş ve izleri kalmış bu taşlar değersizdir
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Su soldaki,kola sisesinin altina benziyor :D

şimdi tekrardan baktım da hakikaten kola şişesinin altına benziyormuş :)

- - - Eklendi - - -


Baska bir aciklamasida yok yani aklima gelmiyo su an elimizdeki tek secenek bu

sende haklısın..

- - - Eklendi - - -

bizim burdada var çölün ortasında muhtemelen mlyonlarca yıl önce henüz türkiye denizin altında iken deniz yıldızları taşların üzerine oturmuş ve izleri kalmış bu taşlar değersizdir
haklısın . zaten bir degeri olsaydı köylüler çoktan silip süpürmüştü tarlaları :D
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Su soldaki,kola sisesinin altina benziyor :D

rahmetli dedem anlatırdı köye ayda bir çerci gelirmiş ozamanlarda didemde para yok
paradan başka herşeyi varmış çerciden yumurta karşılgında cacacola alırmış onun
plastık şişesine turşu kurarlarmış ozamanlar ki pet şişesi iki parcadan yapılmış
şişenin dibi yıldız şeklinde değil ovalmış ayakda durması için altında başka bir paltik parçası var
yanı pet şişe iki parçadan üretiliyormuş



 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
rahmetli dedem anlatırdı köye ayda bir çerci gelirmiş ozamanlarda didemde para yok
paradan başka herşeyi varmış çerciden yumurta karşılgında cacacola alırmış onun
plastık şişesine turşu kurarlarmış ozamanlar ki pet şişesi iki parcadan yapılmış
şişenin dibi yıldız şeklinde değil ovalmış ayakda durması için altında başka bir paltik parçası var
yanı pet şişe iki parçadan üretiliyormuş




Reklam kokan hareketler bunlar :)
 
bozoklu_66

bozoklu_66

Üye
Arkadaşlar bahçemiz de bu ve bunlara benzer yüzlerce fosil bulunmakta. kimileri bunlara kimileri badem e kimileri değişik değişik canlılara benzemekte.

bu fosillerin tarihini nasıl öğrenebiliriz acaba ?

ve bizim bahçenin çevresin de hiç su veya su göleti gibi su kaynakları yok. deniz yıldızı bahçemiz de nasıl fosilleşmiş olabilir ?

bunlarda fotoğrafları :







zamaninda sizin bahcede akarsu falan vardir iyice bi arastir o fosillerle bizbkoyde cok oynardik
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Pek anlamam ama çok eski olduğunu düşünmuyorum
 
DDorlion

DDorlion

Üye
Bizim Bahçeden Anca Solucan Çıksın :birak:
 
Mc Respawn

Mc Respawn

Üye
123
 


Üst Alt