Aslında Bada'da bir çok uzantı var. .app .wgt .smt gibi. Fakat senin demek istediğin direk o sisteme göre uyarlanmış ve çalıştığında direk yüklenen dosyalar. Bada'da ise işler biraz değişik. Uygulamalar Samsung Apps üzerinden yükleniyor. Yani direk olarak setupları yok. Setuplı olarak yükleyebileceğin uygulamalar .jar yada .jad yani Oracle Java tabanlı uygulamalardır. Uygulamaları alternatif olarak ise Spoof yöntemiyle yükleyebilirsiniz. Spoof için telefona firmware atmanız gereklidir.
Edit: zaferutkuarslan teşekkürler. 3-5 bildiğimiz kadar işte.