Bada 2.0b bu ay geliyor!!!

Sponsorlu Bağlantılar

clonexcell

clonexcell

Üye
bence bize gelene kadar bada 3.0 ı çıkartırlar
<br />
<br />
arkadaslar size kim aldirdi bu telefonu? iphone ve android saniyor musunuz ki surekli surum yukseltiyor, android 2.3.4 cikti eee yenilik ne? hic bisey. eylul ayinda cikacak peki neden? eylul ayinda konfrans var o gun yayilacak ingiltereye gelip bi hafta sonra turkiyeye gelecek degil avrupa diye kodlari var her kitaya gore onceden ekleniyor surada bada ile ilgili haberleri gorunce gulesim geliyor adamlar sifirdan yenilemisler sistemi muhabbete bakin xp kullanirsiniz win7 terfi etmezsiniz garip insanlarsiniz
 


Nazy

Nazy

Üye
hııı geldi geldi
 


Üst Alt