bada 2.0 msn sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bada 2.0 msn sorunu
merhaba arkadaşlar
bir kaç gündür msn'e telden giriş yapamıyorum.
ayarlarımda bir değişiklik yapmadım. yardımınızı rica ederim.
 

Skaptan

Emekli Yönetici
genel bi sorun servislerden kaynaklı düzelir diye bekliyoruz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...