Bada 1.2 Kies'e Ne zaman geliyor ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BarcinSurmeli

BarcinSurmeli

Üye
    Konu Sahibi
Bada 1.2 Kies'e Ne zaman geliyor ?
Arkadaşlar uygulamaların güncellemeleri artık en az 1.2 ye uyumlu hale geliyor bunun kies güncellemesi ne zaman çıkıyor jvjh miydi neydi benim sürüm öyle bir şey :D
 


mildew583

mildew583

Üye
ay sonuna gelir diye ümit ediyoruz :D ama uzayabilir de.
 

ganster86

Üye
insallah en kısa zmanda gelir
 
teoalp

teoalp

Üye
hergün kies i kontrol ediyorum :D
 

TozteL

Üye
arkadaşlar size zahmet hani bizim haberimiz olmazsa sitede anabaşlıkta kon u açın olmazmı :)
 
erem.qns

erem.qns

Üye
Bugun gelicek gibi hissediyorum. Kies kullanım dısı kalıcak gün içinde. Açıldıktan sonra güncelleme patlar :D
 
BarcinSurmeli

BarcinSurmeli

Üye
    Konu Sahibi

happy-

Üye
şerefsizler ya artık yayınlasalar şu lanet şeyi bıktık artık bekle bekle ya bi zaman bari verseler:off:
 

omaray

Üye
her saat kontrol ediyorum gene bi halt yok anlaşılan bu teli satıp gidip adam gibi iphone 4 almak.
 

m_iyikarsak

Üye
bada 1.2 yı kıes 1.53 ten yukledım
 
mty29

mty29

Üye
Kötü bir şaka hemde Kies te hala JVJK1 güncellemesi var bada 1.2 nin geldiği falan yok.
 
erem.qns

erem.qns

Üye
Tühh bee :D
 
Anußis

Anußis

Üye
biride Iphoneden bahsediyor waveye kimse camur atamaz nokiaların cogusunu kullandım hemde en pahalı olanlarından ama bir halt olmadıgını anladım ... ıphonede sadece adı çıkmış bir cihaz ne bluetooth nede ıtunes harici şarkı atımı hiç birşey yok adı olmasa bakalım o cihazı kim alır
 

matlab

Üye
nasıl yaptın ben yapamıyorum
 

timuwave

Üye
ben cuma günü akşam yukledim kiesten, telefonu yurt dışından aldığım için oldu herhalde. Oyunlar bölümüne teli. ilk aldığımızdaki demo oyunlar geldi fakat tefon belleği dolu diyor açmıyor neden anlamadım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt