Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bada 1.2 Kies'e Ne zaman geliyor ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BarcinSurmeli
Üye
Konu Sahibi
Bada 1.2 Kies'e Ne zaman geliyor ?
Arkadaşlar uygulamaların güncellemeleri artık en az 1.2 ye uyumlu hale geliyor bunun kies güncellemesi ne zaman çıkıyor jvjh miydi neydi benim sürüm öyle bir şey
mildew583
Üye
ay sonuna gelir diye ümit ediyoruz ama uzayabilir de.
ganster86
Üye
insallah en kısa zmanda gelir
teoalp
Üye
hergün kies i kontrol ediyorum
TozteL
Üye
arkadaşlar size zahmet hani bizim haberimiz olmazsa sitede anabaşlıkta kon u açın olmazmı
erem.qns
Üye
Bugun gelicek gibi hissediyorum. Kies kullanım dısı kalıcak gün içinde. Açıldıktan sonra güncelleme patlar
Bir ümit ikisine de baktım 2.0 da olmayıp 1.5.3 te olması mantıksız zaten yinede baktım ikisinde de JVJK1 var 1.0.2 yani.
erem.qns
Üye
Tühh bee
Anußis
Üye
biride Iphoneden bahsediyor waveye kimse camur atamaz nokiaların cogusunu kullandım hemde en pahalı olanlarından ama bir halt olmadıgını anladım ... ıphonede sadece adı çıkmış bir cihaz ne bluetooth nede ıtunes harici şarkı atımı hiç birşey yok adı olmasa bakalım o cihazı kim alır
matlab
Üye
nasıl yaptın ben yapamıyorum
timuwave
Üye
ben cuma günü akşam yukledim kiesten, telefonu yurt dışından aldığım için oldu herhalde. Oyunlar bölümüne teli. ilk aldığımızdaki demo oyunlar geldi fakat tefon belleği dolu diyor açmıyor neden anlamadım.