Telefon Tavsiyesi Babama telefon tavsiyesi :)

    Konu Sahibi
Babama telefon tavsiyesi :)
Adam bana almiyor kendisine aliyor sanki s3 mini yetmiyor neyse konuya geçelim . Telefonda oyun oynamaz kullanacagi face vatsap vide on ve arka kamera on kmaerayi ben kullanicam fiyat sorunu yok ama en önemlisi zamanla şismemesi yani 2-3yil kasmamasi. Bende artik romla falan ugrasmak istemiyorum. Sizce 5s mi z2 mi 6 mi? Lumia sevmedi. Samsung ben aldirmam. Htc de ona gore degil lg g3 de cok buyuk diye istemedi.
 

avast

Üye
6 yada5s 2 side goturur baya
 

Hasand.

Üye
Z2 DİYPRum secım senın
 

ANIL

Admin
iPhone 6 iyi bir tercih olur. Uzun süre kullanırsınız.
 

0MG90

Üye
Seni çok iyi anlıyorum Bana da telefon almadı kendine XZ aldı
iPhone iyi gider o zaman
 
    Konu Sahibi
Herkese teşekkür ederim yorumu için soylicem bakalim artik peki kendim icin 930 mu z2 mi belki pederi ikna ederim
Face vatsap ve selfei icin hangisi? Tabi stabilde olucak
 

avast

Üye
Selfie olarak on kamera kac mp olursa olsun bi apple degil bizzat goruyorum ne androidde ne wp de apple kadar on kamera yok
 
Tepkiler: muhammettvurucu

avast

Üye
Valla kardesim iphone 5c bile g2 den iyi cekiyo retrica da ona gore dusun ben nexus5 kullaniyorum ama apple bi ayri cekiyo on kamerayla imkanin varsa action arama git bi 5s al
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Uzun süre kullanacaksa iPhone 6 öneririm. Ama kamerası iyi olsun dersen Z2 daha iyi.
 

MaxipmaN

Üye
z2yi salla yok kasa açıklığı ısınma cart curt,5s veya 6 alın ama 6 için beklenmeli biraz düşer kısa zamanda az da olsa
 
Tepkiler: muhammettvurucu

archh

Üye
z2yi salla yok kasa açıklığı ısınma cart curt,5s veya 6 alın ama 6 için beklenmeli biraz düşer kısa zamanda az da olsa
Yeni sürümlerde o dediğin kasa açıklığı,lens kayması,ısınma sorunları kalmadı. İphone 6 incelemedim ama 5s yanında bariz üstün z2
 
Tepkiler: Fenomenon