muhammettvurucu
Üye
-
Konu Sahibi
-
ıphone 6 cok pahalı secım senıni phone 6
z2 olablir kamera yönündenıphone 6 cok pahalı secım senın
ne bıleyım ıos zengın ışı uygulamaları paralı ama androıd z2 porformasa gore daha uc uz secım senınz2 olablir kamera yönünden
Aynen orasi dogruSelfie olarak on kamera kac mp olursa olsun bi apple degil bizzat goruyorum ne androidde ne wp de apple kadar on kamera yok
Yeni sürümlerde o dediğin kasa açıklığı,lens kayması,ısınma sorunları kalmadı. İphone 6 incelemedim ama 5s yanında bariz üstün z2z2yi salla yok kasa açıklığı ısınma cart curt,5s veya 6 alın ama 6 için beklenmeli biraz düşer kısa zamanda az da olsa
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?