saycansel
Üye
babama telefon aldık
Arkadaşlaarrr selamlar uzun zamandır forumda yoktum ya özlemişim
dün akşam babama bi telefon aldık ondan bahsedeyim dedim. aldığımız telefonda aradığımız özelliklerden biri hızlı olması ve uygun fiyatlı olmasıydı. casperın via f20 telefonunu aldık babama ben başta böyle bi araştırmıştım zaten özellikler bakımından babamı götürebileceğini düşündüm. sadece arkadaki kameralar daha belirgin olmasını isterdim ben böyle devasa büyük arka kameraları seviyorym belki de ondandır
Babam beğendi baya ya iyi ettik alarak .
dün akşam babama bi telefon aldık ondan bahsedeyim dedim. aldığımız telefonda aradığımız özelliklerden biri hızlı olması ve uygun fiyatlı olmasıydı. casperın via f20 telefonunu aldık babama ben başta böyle bi araştırmıştım zaten özellikler bakımından babamı götürebileceğini düşündüm. sadece arkadaki kameralar daha belirgin olmasını isterdim ben böyle devasa büyük arka kameraları seviyorym belki de ondandır
Babam beğendi baya ya iyi ettik alarak .


