babama telefon alacağım önersi olan

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
babama telefon alacağım önersi olan
200 250 lira civarında telefon almayı düşünüyorum nokia veya samsung alacağım mp3 çalsın kamera video kayıt hafıza kartı girişi olsun bluetooht olması yeterlidir bide buradaki fiyatlar gerçekmi acaba mağazaya gidipde fiyasko olmasın eğer gerçekse 3600 slide alayım dokunmatik kullanamıyor malesef düz veya kayar kapaklı alacağım
 


5ibo5

5ibo5

Üye
NOKIA 2700C ye bakabilirsin . Hemde fiyatı da ucuz ayrıntılar için
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
fiyatlar gerçekmi acaba sony ericsson t700 99 lira :hmmm
 
5ibo5

5ibo5

Üye
bencede çok uygun geldi şuna bak bi şaşırdım doğrusu acaba böyle de ben mi bilmiyorum :)

- - - Eklendi - - -

seri sonu diyo ondan ucuz olabilir .
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
29 liraya 0 telefon var phlips :hmmm
 
5ibo5

5ibo5

Üye
:) dediğime baktın mı sen ? hemde dokunmatik :D:aha:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
nokia veya samsung alacağım dokunmatik kullanamaz kullansaydı zaten n97 var onu kullanırdı ben aldım elinden :ehe
 
5ibo5

5ibo5

Üye
Samsung alma sakın nokia daha sağlamdır . Demir kasalı bişey al düşerse felan kırılmasın yani

- - - Eklendi - - -

[h=1]NOKIA 2700C tercihimdir.[/h]
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
oho fiyatlar böyleyse ben telefonları arttırayım ozaman 3600 slide alayım 200 lira şok oldum 3.2 mp kamerası var
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu firmalarin sanal magaza fiyatlari duşuk olur magazaya gittiginizde biraz surprizle karşilaşabilirsiniz
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
bu firmalarin sanal magaza fiyatlari duşuk olur magazaya gittiginizde biraz surprizle karşilaşabilirsiniz

nasıl yani internetten spariş verincemi böyle ucuz oda uyar 2 3 tane 3600 slide siparişi verek :ehe
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bu fiyata telefon alıyorsan kesinlikle Nokia almalısın kardeş..En azından sağlam.. Nokia 2330 a bir bak derim..

- - - Eklendi - - -

x3 veya x2 de düşünebilirsin.. Bu arada babana telefon alıyorsun inşallah sevinir .. Benim yerime de kutla :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Bu fiyata telefon alıyorsan kesinlikle Nokia almalısın kardeş..En azından sağlam.. Nokia 2330 a bir bak derim..

- - - Eklendi - - -

x3 veya x2 de düşünebilirsin.. Bu arada babana telefon alıyorsun inşallah sevinir .. Benim yerime de kutla :D

en fazla 300 lira çalışır
teknosadaki fiyatlar doğruysa 6600 slide alabilirim oda 200 250 civarı
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
aha nokia 2730 150 lira
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Nokia dedim ama şu telefona bakmanı tavsiye ederim arkadaşım kullanıyor çok memnun .. Fiyatın fazla yüz güldürüyor :)

 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
daha fazla olmaz param yok :hmmm

- - - Eklendi - - -



samsung biraz zor neden kullanamaz nokiadan başka kullanmadı .:)

Birde şunu söyleyeyim Teknosa da siteden baktıklarında Garantisiz fiyatı gösteriyor..Telefonun özelliklerine felan tıkladığında altta görebiirsin..Garanti parayla ..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi


Birde şunu söyleyeyim Teknosa da siteden baktıklarında Garantisiz fiyatı gösteriyor..Telefonun özelliklerine felan tıkladığında altta görebiirsin..Garanti parayla ..

yok 2 yıl garantisi var yine o senin söylediğin teknogaranti para verip 3 4 5 yıl garantili de yapabiliyosun
 

fıratbuyukkaya

Üye
www islergucler biz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt