ysn5836
Üye
babada kalacaktir :) gulmek garanti :)
Boşanma davasında kadın,
hakime talebini gerekçesi ile
açıklamış:
- "Sayın hakim, çocuğun bende kalmasını istiyorum. Onu dokuz ay
karnımda taşıdım."
Hakim kocaya sormuş:
- "Karınızı duydunuz. Bir diyeceğiniz var mı?"
Adam "Var tabii" demiş ve anlatmış:
- "Sayın hakim. Farzedelim ki canınız bir kutu soğuk kola istedi. Makineye parayı attınız ve kola
geldi. Şimdi bu kola makinenin midir, yoksa
parayı deliğe atanın mı?"
Hakim sekreterine dönmüş:
- "Yaz kızım. Çocuk babada kalacaktır..."
hakime talebini gerekçesi ile
açıklamış:
- "Sayın hakim, çocuğun bende kalmasını istiyorum. Onu dokuz ay
karnımda taşıdım."
Hakim kocaya sormuş:
- "Karınızı duydunuz. Bir diyeceğiniz var mı?"
Adam "Var tabii" demiş ve anlatmış:
- "Sayın hakim. Farzedelim ki canınız bir kutu soğuk kola istedi. Makineye parayı attınız ve kola
geldi. Şimdi bu kola makinenin midir, yoksa
parayı deliğe atanın mı?"
Hakim sekreterine dönmüş:
- "Yaz kızım. Çocuk babada kalacaktır..."

Biliyordum fakat yine de güldüm
güzelmiş
