Praetor
Emekli Yönetici
Yazdıklarıma çok dikkat ederim.
"Medeniyete bak"!
"Önce dönüp kendine bak".
Beni İngiltere ya da başkaca bir ülkenin yaptığı terbiyesizlik ilgilendirmez. Herkes kendi bacağından asılır, kendi terbiyesiyle ölçülür.
Kendimdeki büyük bir sorunu "x"'de gördüğümde ben adama bir laf atmaya utanırım.
karanlıktaki arkadaşım karanlıkta kalmış, zira yazdıklarımla alakası yok yorumunun.
Yuh demiş bol bol; hayranlık uyandırdı bende terbiyesi...
professi10al.
Karşınızdakine terbiyesizce saldırmanız, karşınızdakine zarar vermez, sizin kalitesizliğinizi ifşa eder. Madem kalitesizsiniz bari göstermeyin de adam sanalım.
Yazdıklarınızın cevap haketmesi için önce hitabetmeyi öğrenin.
"Medeniyete bak"!
"Önce dönüp kendine bak".
Beni İngiltere ya da başkaca bir ülkenin yaptığı terbiyesizlik ilgilendirmez. Herkes kendi bacağından asılır, kendi terbiyesiyle ölçülür.
Kendimdeki büyük bir sorunu "x"'de gördüğümde ben adama bir laf atmaya utanırım.
karanlıktaki arkadaşım karanlıkta kalmış, zira yazdıklarımla alakası yok yorumunun.
Yuh demiş bol bol; hayranlık uyandırdı bende terbiyesi...
professi10al.
Karşınızdakine terbiyesizce saldırmanız, karşınızdakine zarar vermez, sizin kalitesizliğinizi ifşa eder. Madem kalitesizsiniz bari göstermeyin de adam sanalım.
Yazdıklarınızın cevap haketmesi için önce hitabetmeyi öğrenin.


Kim tutar seni hocam..!


