Baba 13, anne 15 yaşında!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Yazdıklarıma çok dikkat ederim.
"Medeniyete bak"!
"Önce dönüp kendine bak".

Beni İngiltere ya da başkaca bir ülkenin yaptığı terbiyesizlik ilgilendirmez. Herkes kendi bacağından asılır, kendi terbiyesiyle ölçülür.
Kendimdeki büyük bir sorunu "x"'de gördüğümde ben adama bir laf atmaya utanırım.

karanlıktaki arkadaşım karanlıkta kalmış, zira yazdıklarımla alakası yok yorumunun.
Yuh demiş bol bol; hayranlık uyandırdı bende terbiyesi...

professi10al.
Karşınızdakine terbiyesizce saldırmanız, karşınızdakine zarar vermez, sizin kalitesizliğinizi ifşa eder. Madem kalitesizsiniz bari göstermeyin de adam sanalım.
Yazdıklarınızın cevap haketmesi için önce hitabetmeyi öğrenin.
 


Solamente

Üye
hönk :oha2::oha2: Evlenmeye korkanlara kapak olmuş :ehe
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Ülen Ne Ara Yapmışlar O İşi :ehe Hey Allahım Ya... Gülermisin Ağlarmısın...
 

Solamente

Üye
Bence gülünç :ehe
 
TopFury

TopFury

Üye
Yazdıklarıma çok dikkat ederim.
"Medeniyete bak"!
"Önce dönüp kendine bak".

Beni İngiltere ya da başkaca bir ülkenin yaptığı terbiyesizlik ilgilendirmez. Herkes kendi bacağından asılır, kendi terbiyesiyle ölçülür.
Kendimdeki büyük bir sorunu "x"'de gördüğümde ben adama bir laf atmaya utanırım.

karanlıktaki arkadaşım karanlıkta kalmış, zira yazdıklarımla alakası yok yorumunun.
Yuh demiş bol bol; hayranlık uyandırdı bende terbiyesi...

professi10al.
Karşınızdakine terbiyesizce saldırmanız, karşınızdakine zarar vermez, sizin kalitesizliğinizi ifşa eder. Madem kalitesizsiniz bari göstermeyin de adam sanalım.
Yazdıklarınızın cevap haketmesi için önce hitabetmeyi öğrenin.
Tebrik ediyorum..! :oke: Kim tutar seni hocam..!
 
iremm

iremm

Üye
    Konu Sahibi
Yazdıklarıma çok dikkat ederim.
"Medeniyete bak"!
"Önce dönüp kendine bak".





Niçin yazdıklarımı anlamak istemiyorsun Ata?? Aynı şeyi bende İngiltere için söylüyorum! "Önce dönüp kendine bak!" snra Türkiye ye.. Eğer sen iğneyi kendine batırmadan dönüp Türkiyeye medeniyetlik taslarsan snra bu tür haberlerle gündeme gelirsen adama gülerler!(Bahsettiğim olayı sanırım anladın İngilteredeki haber ajansının Türkiyedeki bazı olayla...)

Evet bu tür olaylar bzm ülkemizdede oluyor ama unuttuğun birşey var biz hiçbir zmn iğneyi kendimize batırmadan gidipte İngilterenin veya herhangi bir ülkenin olaylarını kameraya çekip tüm gözleri o ülkeye çekip ortamı germedik...Ama onlar bu saygısızlığı yaptı..Bu durumda bu ülkeye bu tepkiyi vermek çok yerinde...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ben hangi haberden bahsedildiğini çok iyi biliyorum.
Konuda ya da yazılan mesajlarda herhangi bir "iğne" göremedim.
O iğne de benden geldi.
Ayrıca;
Beni İngiltere ya da başkaca bir ülkenin yaptığı terbiyesizlik ilgilendirmez. Herkes kendi bacağından asılır, kendi terbiyesiyle ölçülür.
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Ya ben yorum yazmıstım ama 13 yasındaki arkadaşı bir daha kutlamak istedim Allah analı babalı büyütsün....:)
 
arslansem

arslansem

Üye
Tebrik ediyorum kardeşimi :D
 
iremm

iremm

Üye
    Konu Sahibi
Ben hangi haberden bahsedildiğini çok iyi biliyorum.


Ata hangi konudan bahsettiğimi eminim bilmiyorsun bilseydin böyle yazmazdın çünkü...Ve bahsettiğim konu sitedede açılmadı..İngilteredeki bir haber ajansının muhabirlerinin gizli kamerayla ülkemizde olan bazı olayları yayınlayıp rezillik diye lanse ettğiği bir haber vardı..( İngilz düşesinin olduğu haberden bahsetmiyorum..bu farklı)

40 kere söyledim tekrar söylüyorum İngilterenin bu tutumundan snra bu haberle gündeme gelmesi çok ironik bir durum..Ve ben "-yaa boşver bzm ülkedede oluyor bize ne" cinsinden değerlendirmiyorum bu olayı.. bu rezilliği normal bir durummuş gibi karşılamıyorum karşılayamam!..senin için normal olabilr veya sorun teşkil etmeyebilr beni ilgilendirmez.. bnm yazdığım msjlarında seni ilgilendirmemesi lazım..demek istediğim şu eğer konuyu es geçiyorsan es geçmeyenleri çamur atmak vs. ile suçlama..

Ve son olarak..kimine göre normal gelebilir bu durum..ama bana 13 yaşında henüz küçücük olan bir çocuğun böyle bir olayda bulunması normal gelmiyor ve ahlak sınırlaını zorlayan bir durum..ister İngilterede ister Fransada İster ülkemde olsun bana göre rezil bir durum..Aynı konu Türkiyede olmuş denseydi yine aynı yorumda bulunurdum..Farklı bir ülkede olması bnm yorumda bulunma hakkımı kısıtlamaz...katılıp katılmayabilrsiniz yorumuma ama aşağılayıcı ithamlarda bulunma hakkınız yok!
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Babaya Bakan Lazım :ehe:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Eminsin yani, bilmiyorum?!?!?!
Ben haberleri sadece forumdan takip etmiyorum!..

Yorumlarım aynen geçerlidir, tekrar etmekten sıkıldım.
Kimseyi aşağılayıcı suçlamalarda da bulunmuyorum.

Benim için bu olay normal bir durum değil, hadisenin anormal olduğu aşikar!..
Aynı şeyip yazıp duracağım anlaşılan...

Yazdıklarıma çok dikkat ederim.
"Medeniyete bak"!
"Önce dönüp kendine bak".

Beni İngiltere ya da başkaca bir ülkenin yaptığı terbiyesizlik ilgilendirmez. Herkes kendi bacağından asılır, kendi terbiyesiyle ölçülür.
Kendimdeki büyük bir sorunu "x"'de gördüğümde ben adama bir laf atmaya utanırım.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Onu beşi bırakın da, 16 yaşında bir çocuk "bu oğlan benim" diye ortaya çıkıp DNA testi yapılmasını istedi.. Mesele medeniyet meselesi mi, evlat yetiştirememe meselesi mi? tartışılır...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Onu beşi bırakın da, 16 yaşında bir çocuk "bu oğlan benim" diye ortaya çıkıp DNA testi yapılmasını istedi.. Mesele medeniyet meselesi mi, evlat yetiştirememe meselesi mi? tartışılır...
:oke:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Dünyanın bin bir türlü hali var demişler ya hani , işte bu da onlara sadece bir örnek.

Daha neler çıkacak bakalım karşımızı..Allah akıl fikirsin ne diyeyim.
 
TopFury

TopFury

Üye
Haydaa...Yah u 15 yaşında kız bu birader...kaç kişiyle yatmış.Diğer veled nerden çıktı..?
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Diğeri de eski sevgilisiymiş, biz bir sevgili ayarlamak için kırk takla atıyoruz; ama kız İpe dizmiş mübarek... :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bu 15inde böyleyse, 35inde ne olur acaba...
:ehe
 
yorgunkaplan

yorgunkaplan

Üye
işte abi sözüm ona medeniyet sözüm ona insaniyet ve demokrasi .....hayvan sürüsünden fark yok
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
ya Allah akıl dağıtırken bunlar şemsiye açmış galiba!!!:oha:
 


Üst Alt