ayy! akşamdan beri mesajlar gitmiyoor..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ayy! akşamdan beri mesajlar gitmiyoor..
puf akşam mesajlaşıyodum. telin şarjı bitti. taktım falan neyse. mesajlar iletilmemeye başladı. belki sabah düzelir dedim. baktım yine aynı.fabrika ayarlarına döndürdüm. bi ihtimal olur diye . bişey olmadı. telefoncuya götürcem biraz sonra. umarım olur da. niye böyle oldu ki şimdi. başka ,bu sorunla karşılaşan var mı
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Durumuna göre fabrika ayarlarını yüklediğin için mesaj merkez numarası silinmiş olabilir. Kontrol edermisin?
 
ayarlari kurcalamadiysan hat sebeke sorunu bazen yapar ole aveada
 
ayy! öyle miiiii
üzüldüm şimdi bak haaa
 

tksharmely

Emekli Yönetici
Avea'nın büyük sorunlarından birisi neyseki her sorunu çözen kodumuz var ##002#, ##21# bu kodları hattınıza uyguladığınızda sorun çözülüyor. Fakat sorun hala çözüme ulaşmadıysa emin olunuz ki telefonunuzda hiç bir sorun yok. Sorun tamamen hattan kaynaklanmaktadır. Hattaki bu sorunu çözemek içinse 4441500ü aramanız gerekmektedir.
 

sagopa20

Üye

yine olmadı ne yapmam gerekiyor
 

Revengeful

Emekli Yönetici
avea işte hep aveada çıkar böyle sorunlar yaw
 

sagopa20

Üye
valla ya

--------------- Ekleme ---------------

0,20 lira kaldı 500 ü bile arayamıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...