ayrıLıq kimsei öLdürmedi...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
ayrıLıq kimsei öLdürmedi...
Annem dört dönüyor yine başımda, ateşin var diyor. Sirkeli su, ılık duş, antibiyotikler ve öksürük şurupları..Aklım yanıyor anne, kalbim yanıyor arasana şu çok bilmiş doktoru ! Yok mu reçetesinde birkaç kutu AŞKpirin ve AŞKbiyotiği ?Öksürmüyorum ki, ciğerlerime işlemiş ßeni aldatp arkadaşıma qitmesi..Çorbayı neyleyim anne, sıcak bir nefes gerek nefesime... şimdi korkma sen bak ne demisti doktor ayrıLıq kimseyi öldürmedi : (anne doktora söyle Açık kalp ameliyatı istiyorum acilen,yerinden çıkartın,bir makinaya bağlayın kalbimi.Şu sıralar atma yetisini kayßetti
 
O ne biçim bir Türkçedir öyle ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...