eywallah sağol panpa
---------- Eklendi @ 12:54:00 ---------- Yazıldı @ 12:43:44 ----------
windows media playerda şu hatayı veriyor (WİNDOWS MEDİA PLAYER DOSYAYI SEÇİLİ BİR AKIŞ PROTOKOLÜ OLMADIĞINDAN YÜRÜTEMİYOR.BİR VEYA BİRKAÇ PROTOKOL SEÇİN SONRA YENİDEN DENEYİN) vlc de daha denemedim