Konuyu benden önce açmışsın bende açacaktımBugün aldığım mesajda aylık cepnet paketinin ismi aylık cepnet mini olarak güncellenmiş ve paketin adil kotası tam 250 mbolmuş sanırsın 2gb kota olmuş 250 mb için utanmayıp vurgu yapıyor
![]()
banada bunun mesajı geldi bugün şok oldum çünkü vodafone dan beklenmeyen hareketler bunlar ,aslında sevinmedimde değil teşekkürler vodafone... Cepnet abone alımı kapalı olduğu için paket alamazsınız...Tekrar paketi alabiliyoz mu acaba artık?
Niye böyle bişeyler yapma gereği duydular acaba :-)Cepnet abone alımı kapalı olduğu için paket alamazsınız...
Bir zahmet yapsınlar artık, 13 tl veriyoruz şaka gibi 100mb alıyoruz .ayrıca bu gelişme bence 4g ye geçiş için bir gelişme olabilir...Niye böyle bişeyler yapma gereği duydular acaba :-)
4g başbakanın 2 sene sonra 5g ye geçeriz demesiyle yalan oldu sanırsam :-)Bir zahmet yapsınlar artık, 13 tl veriyoruz şaka gibi 100mb alıyoruz .ayrıca bu gelişme bence 4g ye geçiş için bir gelişme olabilir...
4g başbakanın 2 sene sonra 5g ye geçeriz demesiyle yalan oldu sanırsam :-)
Bak buna sevindim işte :-)Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız(RTÜK) BaşkanıLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız, 26 Mayıs’ta yapılması planlananLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınıznin iptal edilmeyeceğini söyledi. RTÜK’ün 21. kuruluş yıldönümü toplantısında konuşan Dursun, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın açıklamaları sonrasında tartışmalara konu olan 4G ihalesiyle ilgili “En son edindiğim bilgi 4G ile devam edilecek amaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızhazırlıkları da bir taraftan sürdürülecek” dedi.
Bunada şükür bunu bulamayanlar var.Ben mesela ayda 5-6 gb veri kullanıyorum, sence bunu normal internet paketi olarak almaya kalksak kaç paraya gelir...Bence 150 mb kota artışının bi önemi yok apk lar bile 3 gb yi. geçer oldu 2000-2004 arası dönemde olsaydı tamamdı ama yıl 2015 sırf sörf yapanlar idare eder belki ya biz ne olacağız vicdan bee hiç yoksa 1 gb olmalı ki mutlu etsin
Tarifenin ismi nedir?Hocam bu paketin artisi ne 13 cok degilmi yahu hemde 250 mb dan sonra 96kbps surundurur 23 liraya avea da 500 dk 5000 sms +2gbdan sonra sinirsiz internet kullaniyorum13 cok geldi
Faturali woops yeniyil avantajiyla gectim 23 lira faket fiyati lakin yeni hat aldigim icin onun ucreti ve vergi 28 liracolduTarifenin ismi nedir?
