Faturasız / Faturalı aylık cepnet kotası arttı

Sponsorlu Bağlantılar

blastx

blastx

Üye
    Konu Sahibi
aylık cepnet kotası arttı
Bugün aldığım mesajda aylık cepnet paketinin ismi aylık cepnet mini olarak güncellenmiş ve paketin adil kotası tam 250 mb:biggrin: olmuş sanırsın 2gb kota olmuş 250 mb için utanmayıp vurgu yapıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61 ve archh


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Degerli abonemiz, internet paketinizden cok daha avantajli yararlanmaya baslayabilirsiniz! 8Mayis itibariyle paketinizin ismi Mini Aylik Cepnet olarak degistirilerek bir sonraki paket yinelemenizde ayda 13TLye tam 250MB SINIRSIZ internet icerecektir.
 
skylinegti

skylinegti

Üye
Bugün aldığım mesajda aylık cepnet paketinin ismi aylık cepnet mini olarak güncellenmiş ve paketin adil kotası tam 250 mb:biggrin: olmuş sanırsın 2gb kota olmuş 250 mb için utanmayıp vurgu yapıyor :D
Konuyu benden önce açmışsın bende açacaktım :D banada bunun mesajı geldi bugün şok oldum çünkü vodafone dan beklenmeyen hareketler bunlar ,aslında sevinmedimde değil teşekkürler vodafone... :thumbup:
 

archh

Üye
Tekrar paketi alabiliyoz mu acaba artık?
 
skylinegti

skylinegti

Üye
Niye böyle bişeyler yapma gereği duydular acaba :-)
Bir zahmet yapsınlar artık, 13 tl veriyoruz şaka gibi 100mb alıyoruz .ayrıca bu gelişme bence 4g ye geçiş için bir gelişme olabilir...
 

archh

Üye
Bir zahmet yapsınlar artık, 13 tl veriyoruz şaka gibi 100mb alıyoruz .ayrıca bu gelişme bence 4g ye geçiş için bir gelişme olabilir...
4g başbakanın 2 sene sonra 5g ye geçeriz demesiyle yalan oldu sanırsam :-)
 
skylinegti

skylinegti

Üye
4g başbakanın 2 sene sonra 5g ye geçeriz demesiyle yalan oldu sanırsam :-)
(RTÜK) Başkanı , 26 Mayıs’ta yapılması planlanan nin iptal edilmeyeceğini söyledi. RTÜK’ün 21. kuruluş yıldönümü toplantısında konuşan Dursun, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın açıklamaları sonrasında tartışmalara konu olan 4G ihalesiyle ilgili “En son edindiğim bilgi 4G ile devam edilecek ama hazırlıkları da bir taraftan sürdürülecek” dedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: archh

archh

Üye
(RTÜK) Başkanı , 26 Mayıs’ta yapılması planlanan nin iptal edilmeyeceğini söyledi. RTÜK’ün 21. kuruluş yıldönümü toplantısında konuşan Dursun, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın açıklamaları sonrasında tartışmalara konu olan 4G ihalesiyle ilgili “En son edindiğim bilgi 4G ile devam edilecek ama hazırlıkları da bir taraftan sürdürülecek” dedi.
Bak buna sevindim işte :-)
 
blastx

blastx

Üye
    Konu Sahibi
Bence 150 mb kota artışının bi önemi yok apk lar bile 3 gb yi. geçer oldu 2000-2004 arası dönemde olsaydı tamamdı ama yıl 2015 sırf sörf yapanlar idare eder belki ya biz ne olacağız vicdan bee hiç yoksa 1 gb olmalı ki mutlu etsin
 
skylinegti

skylinegti

Üye
Bence 150 mb kota artışının bi önemi yok apk lar bile 3 gb yi. geçer oldu 2000-2004 arası dönemde olsaydı tamamdı ama yıl 2015 sırf sörf yapanlar idare eder belki ya biz ne olacağız vicdan bee hiç yoksa 1 gb olmalı ki mutlu etsin
Bunada şükür bunu bulamayanlar var.Ben mesela ayda 5-6 gb veri kullanıyorum, sence bunu normal internet paketi olarak almaya kalksak kaç paraya gelir...;)
 
blastx

blastx

Üye
    Konu Sahibi
Haklısnız 2 yıl önce bende öyleydim
 
  • Beğen
Tepkiler: ece2006
Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
Bu cepnet gecebilsem gecerdim babamda vardı eskiden aylık cepnet 250 iyiydide abone alımı bitmiş
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
bendemi yapsam nasıl yapabilirim :)
 

archh

Üye
Arkadaşlar vodafone sapıttı ayda 30tl yeterken eskiden 70 tl yetmemeye başladı konuşmak çoook pahalı bende aveaya geçtim. Sınırsız internet faso fiso kurumsal bi işletmeniz varsa 7 gb internet 5000dk her yöne 5 sms 52.5 tl kdv hariç :-)
 
avast

avast

Üye
Hocam bu paketin artisi ne 13 cok degilmi yahu hemde 250 mb dan sonra 96kbps surundurur 23 liraya avea da 500 dk 5000 sms +2gbdan sonra sinirsiz internet kullaniyorum :ehe 13 cok geldi
 
dedeminoglu

dedeminoglu

Üye
Hocam bu paketin artisi ne 13 cok degilmi yahu hemde 250 mb dan sonra 96kbps surundurur 23 liraya avea da 500 dk 5000 sms +2gbdan sonra sinirsiz internet kullaniyorum :ehe 13 cok geldi
Tarifenin ismi nedir?
 
KELGER

KELGER

Üye
utanmazlar 250 mb için birde vurgu yapıyorlar ha
 


Üst Alt