Mad EagLe
Üye
sanırım uygulamadan tamamen kurtulma yolunu buldum şimdi onu deniyorum o kalan son uygulamadan da kurtuucam bu yolla inşallh bakalım olacakmı
sağlık olsun kardeşim önemli deil onu hallttimde olay o deilmiş işteFlas atmak oviden yazılımı yüklemekten daha kısa sürüyo ben hiç bilmezdim flas atmayı ama telefon çökünce açılmayınca araştırdım buldum dosyayı seç yükle 5 dk bile almadı telefon geri açıldıbende de güncelleme duruyo ama sorun yaşıycam diye yüklemiyorum normalde hep bakardım güncelleme var mı diye artık umursamıyorum forumda sorun yaşıyanların sorunlarını okumuştum keşke sana deseydim kardeşim ya..
Benim aklıma başka bişey gelmiyo microsofttur diyodum ben çünkü olaylı bi program ama başka ne olabilir kimicrosofttan tamamen kurtuldum hiç bi parçası kalmadıama sorunum hala dewam ediyor offf offf
- - - Eklendi - - -
sağlık olsun kardeşim önemli deil onu hallttimde olay o deilmiş işte
yaren dedenin modunu yapsaydın bende açılmıyordu joslog olması lazım adı düzgünce yaptım çalıştı mavi avkob modu var şu an
iyi fikir walla güzel olurdu ama yapmazlar heralde öle bişeyya bu avkonda sorun arkadaş yok isim değiştir onu oraya kopyala bilmem ne keşke avkon bir program olsa menüde ve dosya yöneticide avkon diye bir klasör olsa mifleri oraya atsak hepsini sonra istediğimizi ordan seçsek hemen değişse
s^3 auto installer çıkmadıki böyle sorunlarda hard format atalım
iyi fikir walla güzel olurdu ama yapmazlar heralde öle bişey
zaten yapacak kimse yok ancak birkaç fedai lazım zaten nokia sayesinde artık herkes yazılım yapabilecek adamlar yapmıyorlar kullanıcıya bırakıyorlar
hard format atınca bütün yüklediğimiz programlar gidecek o program la tek seferde hepsini geri yükleriz
zaten format tan sonrasi önemli
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?