Avkon sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sLeepLe

Üye
Flas atmak oviden yazılımı yüklemekten daha kısa sürüyo ben hiç bilmezdim flas atmayı ama telefon çökünce açılmayınca araştırdım buldum dosyayı seç yükle 5 dk bile almadı telefon geri açıldı bende de güncelleme duruyo ama sorun yaşıycam diye yüklemiyorum normalde hep bakardım güncelleme var mı diye artık umursamıyorum forumda sorun yaşıyanların sorunlarını okumuştum keşke sana deseydim kardeşim ya..
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
microsofttan tamamen kurtuldum hiç bi parçası kalmadı ama sorunum hala dewam ediyor offf offf

- - - Eklendi - - -

sağlık olsun kardeşim önemli deil onu hallttimde olay o deilmiş işte
 

MaxipmaN

Üye
yaren dedenin modunu yapsaydın bende açılmıyordu joslog olması lazım adı düzgünce yaptım çalıştı mavi avkob modu var şu an
 

sLeepLe

Üye
microsofttan tamamen kurtuldum hiç bi parçası kalmadı ama sorunum hala dewam ediyor offf offf

- - - Eklendi - - -


sağlık olsun kardeşim önemli deil onu hallttimde olay o deilmiş işte
Benim aklıma başka bişey gelmiyo microsofttur diyodum ben çünkü olaylı bi program ama başka ne olabilir ki n8 e hiç bişey yapmadım hala aynı duruyo demiştin pm de durduk yere nasıl oldu ilginç
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
walla bende onu düşünüyorum hala kardeş şu son bikaç günde avkonla alakalı ne yaptım tele ne attım diye inan hatırlamıyorum yaptıklarımı tek hatırladığım oynadığım saat ben skin kafayla sonra bida düşünem ne yaptım diye sorun yine avkonla alakalı büyük ihtimal mif in birinden kaynaklanıyor e e hiç mif attım mı başka diye düşünüyorum işte

- - - Eklendi - - -

yaren dedenin modunu yapsaydın bende açılmıyordu joslog olması lazım adı düzgünce yaptım çalıştı mavi avkob modu var şu an

modla alakası yok walla kardeşim şimdiye kadar sorunsuz kullanıyodum modu bu yine bi mif le alakalı.
 

sLeepLe

Üye
inşallah bulursun kardeşim format yazılımı yeniden yüklemek falan gerekmezde
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
yalnız şunu farkettim widget ekle kısmında hala microsoft apps duruyo ama seçince ekran dabomboş yer kaplıyo yani tamamen şeffaf hiçbişey yok ama boş yer kaplıyo.
 
ya bu avkonda sorun arkadaş yok isim değiştir onu oraya kopyala bilmem ne keşke avkon bir program olsa menüde ve dosya yöneticide avkon diye bir klasör olsa mifleri oraya atsak hepsini sonra istediğimizi ordan seçsek hemen değişse
 
Tepkiler: najanaja

asigsasi

Üye
s^3 auto installer çıkmadıki böyle sorunlarda hard format atalım
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
iyi fikir walla güzel olurdu ama yapmazlar heralde öle bişey

- - - Eklendi - - -

s^3 auto installer çıkmadıki böyle sorunlarda hard format atalım

iyi ama installer la ne alakası war onu anlamadım ben kardeşim
 

asigsasi

Üye
hard format atınca bütün yüklediğimiz programlar gidecek o program la tek seferde hepsini geri yükleriz
 
 

asigsasi

Üye
zaten format tan sonrasi önemli
 
Tepkiler: Mad EagLe

asigsasi

Üye
hepimiz onun sıkıntısını çekiyoruz
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
yalnız konuyu yine uçurduk yahu 4 sayfa olmuş ama ele avuca sığar bi bilgi yok yine sapıttırdık konuyu
 
dostum konuyu pek okuyamadım ama ilk bölüme baktım
z resource apps içindeki mifleri tekrar e'ye kopyalarsan belki düzelir diye düşünüyorum belki denemişsindir ama
yinede aklımda kalacağına buraya yazayım belki işe yarar
[mif dosyalarında bir sorun olmuş olabilir]
 
Tepkiler: najanaja
Hocam dediği gibi miflerde sorun olabilir başka bir modun miflerini atmayı denedinmi?
 
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...