dostum 6300 lar mp4 te oynatıyo 3 gpye cevirmene gerek yok mp4 e cevir bence hem ses kalitesi daha ii olur hemde görüntü akıcılığı ii olur bana göre en ii cevirici yani conventer İM TOO mpeg encoder programı bide full olanını bulursan senin için daha kolay olur