avea faturalı hattım vardı yalnış hesap yapmışlar ve fazladan ücret almışlar bizde aradık şikayet ettik ve 48 ytllik kontür yüklediler telime fakat patlıcana üyeliğimiz oldugu halde avantajından faydalanamadık inanılmaz sinirlendim aradım saçmalayıp durdular yükleme yapamıcaklarını söylediler; aman dikkat edin avea 500 den yüklenen konturlerin tarifelerinden yararlanamıyosunuz o yüzden bayisinden yükleyin mutlaka çok büyük haksızlık yapıyorlar müsteri hizmetini aradıgımızda da kontür gitmesine karşıyım derdimi anlatana kadar 20 ye yakın kntrm gitti