meg1ddo
Üye
aveaya geçtiğime pişmanım...
sırf 1 GB hızlı internet veriyor diye vodafone dan geçtim avea ya ama 3 gündür çektirmedigi kalmadı opera kullanıyorum net için avea bağlantı kurulana kadar 4-5 defa bağlantıyı kesiyorum yeniden kuruluyor 3g den 2g ye geçiyorum telefonu ters düz ediyorum yani anlayacağınız 3 günde pişman oldum avea ya geçtiğim için ne güzel vodafone sınırsız veriyordu hız düşürüyordu ama olsun sonuçta linke tıkladığım gibi bağlantıyı kuruyordu bana hiç sorun çıkarmıyordu , arkadaşlar siz siz olun aveaya geçmeyi düşünüyorsanız 10.000.000 kere düşünün sinirden telefonu fırlatmanız an meselesi olur Yok yani olan telefonunuza olur...

