Mr.Pro
Üye
aveanın para gözlüğü
dün bana mesaj gönderdiler süper fırsat paketiniz bitmek üzere diye mesaj geldi (bide 1.50 tl vergi var)
bir sonraki gün ne arama yapabiliyorum ne sms atabiliyorum nede internete girebiliyorum *122# sorgu yaptım karşılaştığım manzara :
Dakika:ILGILI PAKETINIZ BULUNMAMAKTADIR.
Sms:ILGILI PAKETINIZ BULUNMAMAKTADIR.
İnternet:ILGILI PAKETINIZ BULUNMAMAKTADIR.
bu nasıl iş kardeşim bana hattı açarkende paket biteceği zaman gönderdikleri sms de bile paketeki artanları kullanabilirsiniz dediler ama şimdi yaptıkları bu.nasıl iş bu kardeşim ya



BAŞLARIM BEN BUNLARIN YAPTIĞI YAPACI İŞE !!!!!!
bir sonraki gün ne arama yapabiliyorum ne sms atabiliyorum nede internete girebiliyorum *122# sorgu yaptım karşılaştığım manzara :
Dakika:ILGILI PAKETINIZ BULUNMAMAKTADIR.
Sms:ILGILI PAKETINIZ BULUNMAMAKTADIR.
İnternet:ILGILI PAKETINIZ BULUNMAMAKTADIR.
bu nasıl iş kardeşim bana hattı açarkende paket biteceği zaman gönderdikleri sms de bile paketeki artanları kullanabilirsiniz dediler ama şimdi yaptıkları bu.nasıl iş bu kardeşim ya



BAŞLARIM BEN BUNLARIN YAPTIĞI YAPACI İŞE !!!!!!

