Aveadan Vodafonena Aramıza Hoşgeldin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
    Konu Sahibi
Aveadan Vodafonena Aramıza Hoşgeldin
<span style="color:#FF0000">Avea&#39;dan Vodafone&#39;na &#39;Aramıza hoşgeldin&#39;</span>

Avea Genel Müdürü Cüneyt Türktan,
Vodafone&#39;nun Telsim&#39;i satın almasına ilişkin olarak, &#39;&#39;Dünya
büyüklerinden birinin Türkiye&#39;ye gelmesi hepimizi motive ediyor&#39;&#39;
değerlendirmesinde bulundu.


Türktan, 11. Tüketici ve Ev Elektroniği Fuarı&#39;nda (Compex Digital)
basın mensuplarının sektöre ilişkin sorularını yanıtladı.
Türk Telekom&#39;un özelleştirilmesinin önemli olduğunu vurgulayan
Türktan, şöyle konuştu:

&#39;&#39;Arkasından yeni bir yatırım geldi. Türk Telekom&#39;la birlikte
Avea&#39;da yönetim değişti. Ondan sonra Turkcell&#39;e bir yabancı güçlü
ortak daha geldi. Telsim de Vodafone&#39;a satıldı. Vadofone&#39;nun en büyük
özelliği, dünya büyüklerinden birinin Türkiye&#39;ye gelmesi hepimizi
motive ediyor. Düzgün bir oyuncu, kuralları düzgün koyan bir oyuncu.
Ve pazarı geliştirebilecek bir oyuncu. Bana göre, telekomünikasyon
sektöründe gelişecek noktalar var daha. Vadofone&#39;nun gelmesi de bunu
gösteriyor.&#39;&#39;

Türktan, nüfusa bakıldığında, birkaç 10 milyon abone daha
alınabileceğini ifade ederek, bütün operatörlerin servis
kaliteleriyle, mümkün olduğu kadar mobil tekekomünikasyonu
geliştirmeyi, kullanıcının imkanlarını rahatlatmayı ve kolay kullanım
ürünlerini sunmayı hedeflediklerini bildirdi.

<span style="color:#FF0000">-&#39;&#39;BÖLGEDE SİNERJİ YARATABİLİRİZ&#39;&#39;-</span>

Cüneyt Türktan, rekabetin konuşma ücretlerini düşürüp
düşürmeyeceğine ilişkin bir soru üzerine, Türkiye&#39;de konuşma
ücretlerinin aslında Avrupa&#39;ya kıyasla düşük olduğunu, fiyat
yüksekliğinin vergiden kaynaklandığını söyledi.
Ödenen fiyatın neredeyse yüzde 50&#39;sinin vergiye gittiğine işaret
eden Türktan, &#39;&#39;Fiyatlar daha düşürüldüğü zaman kalite düşebilir.
Mühim olan işi ve servisi iyi vermek&#39;&#39; dedi.

Türktan, yabancı yatırımcılara ilişkin olarak da, ileride 3.
jenerasyon lisanslarının bulunduğuna değinerek, bu lisansların büyük
ihtimalle mevcut operatörlere verileceği görüşünü aktardı.
Türktan, &#39;&#39;1-2 tane de dışarıya verilebilir, gelen olabilir. Çünkü
başka ülkelerde bunun gördük. GSM&#39;e girmemiş, 2. jenerasyona girmemiş
şirketler anında 3. jenerasyona girdiler, yepyeni bir yatırım
yaptılar. Yani bu da olabilir, yeni bir operatör de gelebilir&#39;&#39; diye
konuştu.

Bu yatırımcıların bir süre sonra Türkiye&#39;de üretime
geçebileceklerini de ifade eden Türktan, &#39;&#39;Bugün belirli yatırımların
başlaması, bankaların el değiştirmesi, operatörlere telekomünikasyona
yatırım yapılması, bence başka teknolojiyle ilgi sektörleri
ilerletebilir&#39;&#39; görüşünü dile getirdi.

&#39;&#39;Avea&#39;nın yabancı yatırımı olacak mı?&#39;&#39; sorusuna da Türktan, &#39;&#39;Şu
anda kendi ev ödevlerimiz var burada. Tabii ki bir sinerji
yaratabiliriz. Türk Telekom bizim büyük ortağımız. Bölgede bir sinerji
yaratabiliriz. Niye olmasın?&#39;&#39; diye yanıt verdi.

 


denizyalcin

denizyalcin

Üye
ne sinerjisi yaw turkcelli bilmem ama avea avyayı yedi vodafone gelince...
 
gknky

gknky

Üye
turkcell e hiç bişi olmaz bence
. ... .
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Avea çok doğru bir tavır sergiledi, kendilerini tebrik ederim. Vodafone&#39;un Türkiye piyasasına girmesi, hem kaliteyi hem de ucuzluğu getirecek piyasaya..
 
BOSCH

BOSCH

Üye
avea çökmez turkcell çökecek
fakat;
avea çekim sorununu bir an önce düzeltmeli
aksi taktirde avea çökecek
 
ussaygrees

ussaygrees

Üye
Bence bu yıl sonunda batacak gibi elegal telemikasyon a o kadar dalmışki macaristan telekomasyon müdürüne 26000$ doları ödememek için mafya yankına çapulcu tetikçi tutacak kadar aşagıdalar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt