Avea'dan Gs'nin 4 Golüne 60 KONTOR!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
Avea'dan Gs'nin 4 Golüne 60 KONTOR!!!
Galatasaray'ın şampiyonlar ligi maçlarında attığı her gole 15 KONTOR KAMPANYASI mevcut
Haftalık alınan 12 Kontor alınan ücrette hem süperlig (gol başına 3 knt) Şam.Lig(Gol başına 15knt)
Hediye ediyor
Dün 3.gol atıldıktan sonra abone oldum ve 60 kontor hattıma geldi
HER YÖNE SMS-KONUŞMA'da kullanabiliyorsunuz (kampanya kontorleri ile mevcut Tarifenizden ücretlendiriliyorsunuz)


Teşekkürler AVEA GERÇEK FİYATA KALİTELİ İLETİŞİM..
 


erfc20

erfc20

Üye
ohhhhhhh valla malı ii götürmüşsün maçın ortasında üye olsak kontorler gelio yani üye olurken kaç kontor gidio peki
 
arslansem

arslansem

Üye
Gs sponsoru aveayı batırdı :D
 
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
12 yani 48 kntr kar var:)
 
erfc20

erfc20

Üye
kontorü alıp iptal ettirebiliosun dimi :D
 
greenmile

greenmile

Üye
evet zaten abonelik haftalık oluyo mactan sonra hemen iptal mesajı yollarsın :)
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Süpermiş yaw bu....
 

allon

Üye
peki aveada gole kontor kampanyasını nasıl sonlandırıyoruz?
 

albay92

Üye
bnde 47 kontör vardı hediye 60 gelince kız arkadaşa attım 45 tane kaldı bnde 2 kontör bu sefer avea msj attı kısa sürede kontörünüz bitecektir die şimdi bndeki 2 kontör bitince bu 60 kontör aktif olur mu olmassa şapa oturacamda mrk ettim:) cvbınızı bekliorm
 
BuRoCk41

BuRoCk41

Üye
süper
 

apua

Üye
peki nasıl üye oluyoruz arakadaşlar ???
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Maşallah kontörü vurmuşsun.
 

apua

Üye
arkadaşlar nasıl üye olunuyor rica etsem söylermisinizz:megafon:
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Ben de üye olayım bari
 

rrreee

Üye
3. Golden sonra üye olup 60 kontör kazanmak bana mantıksız geldi herkes macın 70 dk.sından sonra skora göre üye olur ozaman..

ayrıca gelen 60 kontör hediye olarak geliyor yani sms hakkı filan yapamıyorsunuz onunla , örneğin ; 9333 aradığınız zaman hattınızda suan 20 kontör ve 25 hediye kontör dahil 45 kontörünüz bulunmaktadır.. Arankazan gibi birşey bu..
 

apua

Üye
:sukur:arkadaşlar nasıl üye olunuyor bi söyleseniz de bizde olsak yaaa bne olur yani :D

--------------- Ekleme ---------------

birader nasıl üye olunuyor sana zahmet bi cevap yazan :
 

ercanky

Üye
ya ben perşembe sabahı üye oldum akşamına maç vardı gsnin netanyayı 6-0 yendi bana kontor gelmedi bi bilgisi olan varmı 90 kontor gelmesi gerekiyo diye biliyodum lütfen bi yardım edin?
 

MeFiStO1905

Üye
Golekontor kampanyasından gelen (Gs macı) 75 kontorle mesaj hakkı yapabılır mıyız acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt